«شهر خاموشی» سالار عقیلی منتشر شد

بازی نقاب‌ ها
مدیر وبسایت

رسانه نوا – آلبوم «شهر خاموشی» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد و خوانندگی سالار عقیلی عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی است که طی روزهای اخیر در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

 

به گزارش رسانه نوا به نقل از خبرگزاری مهر، «شهر خاموشی» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشرشده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی ابوالفضل صادقی‌نژاد و خوانندگی سالار عقیلی پیش روی شنوندگان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

«شهر خاموشی» با شعر احمد امیرخلیلی و تنظیم بهتاش زرین و حامد حسینی، «زندان تکراری» با شعر محمدرضا یار و تنظیم فرید قهرمان پور، «برگرد» با شعر احمد امیرخلیلی و تنظیم فرید قهرمان پور، «پرنده جان» با شعر غلامرضا سلیمانی و تنظیم حسین فاضل، «ققنوس» با شعر احسان افشاری و تنظیم ایوب صادقی، «ازچشم ترت می ترسم» با شعر مهدیه عرب و تنظیم فرید قهرمان پور، «خداحافظی مکن» با شعر محمدرضا یار و تنظیم غلامرضا صادقی، «دنیای بی مادر» با شعر محمدرضا یار و تنظیم سعید زمانی قطعاتی هستند که در آلبوم «شهر خاموشی» گنجانده شده‌اند.

ابولفضل صادقی‌نژاد از جمله آهنگسازان شناخته شده موسیقی ایرانی است که طی سال‌های گذشته در سمت‌های مدیریتی حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول بوده است.

وی طی سال‌های گذشته آلبوم‌های تک‌نوازی سنتور «نیمه شب آذرماه»، «به چشم‌های تو سوگند» با خوانندگی ایوب صادقی، «دوست دارم خنده‌هایت را» با شعر و صدای سهیل محمودی، «ستاره خورشید»، «از تنهایی گریه مکن» با خوانندگی سالار عقیلی، «کهکشان آرام» با تنظیم بابک راد را در دسترس مخاطبان قرار داده است. ضمن اینکه آلبوم «از تنهایی گریه مکن» این آهنگساز که در قالب همکاری مشترک با سالار عقیلی منتشر شد، با استقبال خوب علاقه مندان مواجه شده بود.

آلبوم «از تنهایی گریه مکن» بهار سال ۱۳۹۵ به مدیریت ایوب صادقی به بازار عرضه شد و این اثر از جمله معدود آلبوم‌های سالار عقیلی بود که فضایی صد در صد سنتی نداشت و سازبندی کلاسیک در تولید آن نقش مهمی داشت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی