جزئیات اولین تجربه بازیگری ادل در سینما!

ادل
انيسا رئوفي

رسانه نوا – ادل، خواننده‌ی سرشناس بریتانیایی یکی از گزینه‌های انتخاب شده برای بازی در فیلمی اقتباسی از موزیکال کلاسیک الیور توئیست است.گفته می‌شود که این خواننده در حال مذاکره با سر کامرون مکینتاچ، تهیه‌کننده‌ی سرشناس بریتانیایی برای بازی در نقش نانسی است. در اقتباس موزیکالی که از رمان کلاسیک دیکنز انجام شده، نانسی نامزد بیل سایکس، تبهکار شرورِ داستان است.

مکینتاچ تهیه‌کننده‌ی ۷۰ ساله‌ی تئاتر است که در سال ۱۹۹۰ به اوج موفقیت خود در حوزه‌ی تئاترهای موزیکال رسید و نیویورک تایمز با عبارت «موفق‌ترین، تاثیرگذارترین و قدرتمندترین تهیه‌کننده‌ی تئاتر دنیا» او را تحسین کرد. او امروزه یکی از موفق‌ترین تهیه‌کننده‌های تئاتر وست اند و برادوی است و از کارهای شاخص او می‌توان به تئاتر موزیکال بینوایان، شبح اپرا، الیور و گربه‌ها اشاره کرد. موزیکال گربه‌ها برای ۲۱ سال در وست اند و ۱۸ سال در برادوی روی صحنه باقی ماند.

بر اساس گزارش سایت سان، ادل این نقش را «چالش جدیدی» می‌داند و معتقد است انجلو، فرزند چهار ساله‌اش از کار جدید او خوشش خواهد آمد.

یک منبع به روزنامه‌ی سان گفته است: «این نقش بزرگی برای ادل خواهد بود و او قصد دارد خیلی جدی به این پیشنهاد فکر کند»

«او درباره‌ی انجلو به گونه‌ای حرف می‌زند که مشخص است الویت او در زندگی است و به نظرش این نقشی است که انجلو هم می‌تواند از آن لذت ببرد. این [پروژه] چالش جدیدی برای ادل خواهد بود اما در عین حال تجربه‌ای است که او برایش آمادگی دارد»

تهیه‌کنندگان این فیلم مکینتاچ و کمپانی Working Title Films هستند که پیش از این نیز سابقه‌ی همکاری دارند. در واقع آنها برای ساخت فیلم «بینوایان» ۲۰۱۲ نیز با یکدیگر همکاری کردند.

این نقش در واقع اولین حضور سینمایی ادل خواهد بود و شاید، با توجه به مشکلاتی که برای حنجره‌اش اتفاق افتاده، قدم بعدی در حرفه‌ی او باشد.
ادل در ماه جولای به خاطر مشکلاتی که برای صدایش پیش آمد مجبور به لغو اجراهای خود در استادیوم ومبلیِ لندن شد و در بیانیه‌ای رسمی از تمام مخاطبانش دلجویی کرد. او در نامه‌ای به مخاطبانش نوشت: «متاسفم. از اینکه شما را ناامید می‌کنم، متاسفم. متاسفم به خاطر شبی که می‌توانستید در کنار آنها که دوستشان دارید داشته باشید، به خاطر خاطراتی که می‌توانستید با آنها بسازید»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی