همکاری بیانسه و امینم در یک تک‌آهنگ

امینم بیانسه

رسانه نوا – اِمینِم تک‌آهنگ جدیدش به‌نام Walk On Water (راه رفتن روی آب) را که همکاری غیرمنتظره‌ای با بیانسه است منتشر کرد. این قطعه به که ریک رابین تهیه‌کننده‌اش بوده یک بالاد پیانو است که امینم در آن ابیات اصلی را می‌خواند و بیانسه خواندن کورس‌ها را برعهده دارد.
امینم چند روز پیش در یادداشتی که شبیه به نسخۀ پزشک بود به انتشار قطعۀ جدید اشاره کرد او در این پست اینستاگرامی نوشت: «روی آب قدم بزن. هرچقدر که لازم است.»

به گمان هوادارن امینم، آلبوم جدید این رپر دیترویتی که Revival نام دارد بخش سوم سه‌گانه‌ای است که شامل آلبوم‌های Relapse در سال ۲۰۰۹ و Recovery در سال ۲۰۱۰ می‌شود. به هر حال این آلبوم در کارنامۀ آلبوم‌های استودیویی امینم بعد از آلبوم The Marshall Mathers LP 2 قرار می‌گیرد که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

این هنرمند همچنین قرار است روز هجدهم نوامبر مطابق با ۲۷ آبان ۱۳۹۶، در برنامۀ زندۀ Saturday Night حاضر شود و قطعاتی را اجرا کند. میزبان امینم در این برنامه نیز Chance The Rapper، رپر مشهور امریکایی است.

رونمایی از آلبوم جدید امینم همراه با اجرای بزرگی در مراسم اهدای جوایز MTV روز یکشنبه ۱۲ نوامبر خواهد بود.

امینم به‌تازگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا را در قطعه‌ای در سبک فری‌استایل که به‌صورت ویدئویی پخش شد مورد انتقادات شدید قرار داد او در این ویدئو اشارات مستقیمی به ترامپ کرد و در بخشی از ترانه گفت: «هرکدام از طرفداران من که از حامیان او هستند [بدانند] دارم خطی روی زمین می‌کشم هرکدام از شما یا آن‌طرف خط هستید یا این‌طرف»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی