رکوردشکنی امینم در جدول پرفروش‌های بریتانیا

امینم

رسانه نوا – امینِم در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های رسمی بریتانیا رکورد آیدلز، گروه پانک راک بریتانیایی را شکست و در جایگاه نخست این جدول نشست.

دهمین آلبوم این خواننده به نام «کامیکازی» در طول هفتۀ گذشته بیش از ۵۵ هزار نسخه فروش کرد و از نزدیک‌ترین رقیبش یعنی موسیقی متنِ فیلمِ «ماما میا» به نسبت یک بر سه سی‌دی پیشی گرفت.

آلبوم جدید گروه آیدلز به نام «شادی به مثابه یک قانون مقاومت» در جدول میان‌هفته‌ای بریتانیا برای به‌دست آوردن جایگاه دوم در رقابت نزدیک با آلبوم امینِم بود اما در ادامۀ هفته به جایگاه پنجم سقوط کرد.

آلبوم کامیکازی همچنین پرفروش‌ترین صفحۀ هفته نیز بوده است. این آلبوم نهمین اثرِ صدرنشینِ امینم است و با این حساب امینم بیشترین آثار را در تاریخ پرفروش‌های بریتانیا دارد.

فروش کامیکازی تا به اینجا به عنوان سریع‌ترین فروش سال ۲۰۱۸ هم ثبت شده است و از این لحاظ پس از آلبوم‌های آرکتیک مانکیز و دریک و جرج ازرا قرار می‌گیرد.

این موفقیت‌ها در فروش آلبوم جدید در حالی است که امینم به استودیو بازگشته و اکنون مشغول کار برای تولید اثر جدیدی است و احتمال زیادی دارد که آنچه تولید می‌شود پاسخی باشد به «ماشین گان کلی»، رپر امریکایی ۲۸ ساله، که در ماه گذشته قطعاتی را به عنوان «دیس» با امینم رد و بدل کرده‌اند.
در واقع قطعۀ Not Alike در آلبوم کامیکازی دیسِ گان کلی است و گان کلی هم در قطعۀ دیسِ Rap Devil یکی از آهنگ‌های پیشینِ امینم به نام Rap God را تمسخر کرده است.

در پی ماجرای درگیری لفظی این دو رپر، گان کلی در اجرایی به مخاطبانش خاطر نشان کرد: «این جنگ میان میشیگان (زادگاه امینم) و اوهایو (زادگاه کلی) نیست؛ بلکه جنگِ میان گذشته و این آیندۀ لعنتی است»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی