حضور ستاره بزرگ موسیقی پاپ در بازسازی انیمیشن شیرشاه

رسانه نوا – بیانسه ستارۀ محبوب پاپ در فیلم شیرشاه که نسخۀ سینمایی بازسازی شده از کلاسیک معروف دیزنی است بازی می‌کند. او در این اثر در کنار ستارگان درجه یکی همچون دونالد گلور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور (ستارۀ فیلم ۱۲ سال بردگی)، جان اولیور و ست روگن نقش‌آفرینی خواهد کرد.

این خواننده اسامی کلیه هنرپیشگانی را که قرار است در این اثر سینمایی هم‌بازی او باشند در صفحۀ فیسبوک خود منتشر کرد و به این ترتیب بر شایعاتی که از ماه مارچ تا کنون دربارۀ حضورش در این فیلم وجود داشت صحه گذاشت. این فیلم که یک نسخۀ لایو-اکشن از انیمیشن معروف دیزنی است توسط جان فاورو کارگردان و بازیگر امریکایی کارگردانی می‌شود و بیانسه نقش اصلی زن را بر عهده دارد.

دونالد گلور در این فیلم نقش اصلی یعنی سیمبا را بازی می‌کند، توله شیر جوانی که یاد می‌گیرد چطور یک پادشاه باشد. جیمز ارل، بازیگر امریکایی ۸۶ ساله که از کارهای معروف او صداپیشگی در نقش دارت ویدر، ضدقهرمان اصلی سریال جنگ ستارگان است در این فیلم نقش موفاسا، پدر سیمبا را بازی می‌کند. او در انیمیشن شیرشاه محصول ۱۹۹۴ صداپیشۀ این شخصیت کارتونی بود. نقش سارابی، مادر سیمبا نیز بر عهدۀ الفری وودارد است.

جان اولیور، میزبان شوی تلویزیونی Last Week Tonight نقش زوزو را بازی می‌کند که صداپیشگی آن در انیمیشن اصلی به عهدۀ روآن اتکینسون (بازیگر معروف مستر بین) بود و بیلی ایکنر و ست روگن نقش تیمون و پومبا را بازی می‌کنند.

شیرشاه انیمیشن بسیار موفقی که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد همچنان جزو آثار محبوب و پرفروش دیزنی است. پیش از این نیز از بعضی آثار انیمیشنی دیزنی مثل «دیو و دلبر» و «سیندرلا» نسخه‌های لایو- اکشن ساخته شده است اما اینبار – با توجه به اینکه داستان شیرشاه هیچ شخصیت انسانی ندارد – جالب است که ببینیم نتیجه چه خواهد شد هرچند فاورو با لایو-اکشنِ «کتاب جنگل» موفقیت خود را اثبات کرده است. این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی