۴۵ نفر مدعی نسبت خویشاوندی با ستاره فقید هستند

انيسا رئوفي

رسانه نوا – خواهر برادران پرینس یک سال بعد از مرگ ناگهانی این افسانه‌ی پاپ، به عنوان وارثان قانونی او شناخته شدند و دارایی کمپانی Paisley Park را که کمپانی ضبط موسیقی متعلق به این خواننده بود تصاحب خواهند کرد.این موزیسین صاحب‌نام در اپریل ۲۰۱۶ در اثر مصرف بیش از حدِ مُسکنِ فنتانیل درگذشت.
پس از مرگ او دعوای حقوقی مفصلی برای احراز وارثان کمپانی او آغاز شد. بیش از ۴۵ نفر ادعا داشتند که با این خواننده نسبت داشته‌اند و به مدعیان پرونده یعنی شش خواهر و برادر او پیوستند. به همین دلیل از ابتدا مشخص بود که این پرونده برای رسیدن به حکم بیش از حد معمول زمان می‌برد.
در جولای ۲۰۱۶ قاضی پرونده ادعای ۲۹ مدعی را بی‌اساس خواند و آن ها را از این پرونده‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری بیرون گذاشت.
با قطعی شدن این حکم، وارثان علاوه بر اموال او که شامل اموال شخصی هم می‌شود حق انحصاری انتشار آهنگ‌های او از جمله هیت‌هایی مثل «وقتی فاخته‌ها می‌گریند» را نیز به دست آورند.
کوین آید، قاضی ناحیه در مینه‌سوتا اعلام کرد که این این خواننده وصیت‌نامه‌ای از خود به جا نگذاشته و حکمی که اعلام شده از جانب مدعیانی که از پرونده بیرون گذاشته شده‌اند قابل تجدید نظر است البته زمان زیادی می‌برد و به همین دلیل تایکا نلسون، خواهر تنی پرینس و دیگر خواهربرادران ناتنی او برای اجرایی شدن این حکم باید تا سال آینده صبر کنند.
در این میان کمپانی یونیورسال میوزیک گروپ (UMG) تلاش دارد قرارداد میلیونی که از پیش با کمپانی ضبط پرینس داشته فسخ کند و مدعی است این توافق تحت شرایط نادرستی حاصل شده است.
این کمپانی در ماه فوریه همان سال قراردادی ۳۱ میلیون دلاری و چندین ساله با کمپانی پرینس امضا کرد اما حالا خواهان ابطال این قرارداد و بازگشتن مبلغ آن است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی