مایکل جکسون یکی از طرفداران Prince نبود

علی رهبری

رسانه نوا – رقابت بین Prince و مایکل جکسون بر هیچ کس پوشیده نبود. به دنبال افزایش شهرت آن‌ها در دهه ۸۰ میلادی، این دو توسط رسانه ها و طرفداران خود مقایسه می شدند.

مستندات جدیدی که از نوشته های مایکل جکسون در سال ۱۹۸۸ در طول نوشتن زندگی نامه اش به دست آمد، نشان دهنده دیدگاه وی نسبت به Prince است. محتویات مکالمه مخفیانه ضبط شده برای اولین بار توسط Daily Mirror در این هفته به اشتراک گذاشته شد.

جکسون در طول مصاحبه گفت: «من خود را از زمانی که هنوز معروف نبودم ثابت کرده ام. این عادلانه نیست. Prince احساس می کند که من مانند رقیب او هستم. امیدوارم که او تغییر کند، چرا که اگر این اتفاق نیافتد صدمه خواهد دید. او از آن دسته از افرادی است که ممکن است به خود صدمه بزند یا خودکشی کند.»

جکسون اضافه کرد Prince یکی از بی نزاکت ترین افرادی بود که او تاکنون ملاقات کرده و رفتار او با خانواده اش تند و زننده بود.

این مکالمه همچنین در برنامه ای معروف در سال ۱۹۸۳ با حضور جکسون، براون و Prince انجام شد، که در آن جکسون Prince را متهم کرد که با رفتارش بر روی صحنه خود را یک احمق جلوه داده است. او گفت: «مردم فریاد می کشیدند و فرار می کردند. من خیلی خجالت کشیدم و متاسف شدم. همه این ها در فیلم ضبط شده موجود است.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی