جایزه ویژه مایکل جکسون برای جنیفر لوپز

رسانه نوا – به گزارش اسوشیتدپرس جنیفر لوپز خوانندۀ ۴۹ سالۀ امریکایی در مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی جایزۀ ویژۀ مایکل جکسون را دریافت خواهد کرد.

این مراسم که روز ۲۰ اگوست مطابق با ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ در شهر نیویورک برگزار خواهد شد یکی از مهمترین جوایز خود را به لوپز اهدا خواهد کرد. لوپز پیش از این در سال ۲۰۰۱ در مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی اجرا کرده بود و حالا قرار است در مراسم امسال نیز اجرا داشته باشد.

این جایزه که به سختی به هنرمندان داده می‌شود پیش از لوپز و از سال ۲۰۰۰ تا کنون تنها به ۴ هنرمند تعلق گرفته است. اولین بار در سال ۱۹۸۴ این جایزه به دیوید بوی، گروه بیتلز و ریچارد لستر اهدا شد البته در آن زمان نام مایکل جکسون را به عنوان آن اضافه نکرده بودند. در واقع پیشتر این جایزه را با نام پیشتازان ویدئوی ام‌تی‌وی شناخته می‌شد و در سال ۱۹۹۱ برای تکریم مایکل جکسون، ستارۀ بزرگ پاپ نام او را به این جایزه اضافه کردند. این جایزه به هنرمندانی اهدا می‌شود که تعداد زیادی موزیک ویدئوی محبوب و موفق در شبکۀ ام‌تی‌وی دارند یا به نوعی در تاریخ شبکۀ ام‌تی‌وی بیشترین تاثیرگذاری را داشته‌اند. از جمله هنرمندان سرشناس دیگری که موفق به دریافت این جایزه شده‌اند مدونا، گانز ان روزز و بیانسه هستند.

لوپز در ام‌تی‌وی ۲۰۱۸ برای تک‌آهنگش به نام «دینرو» (واژه اسپانیایی به معنی پول) نامزد دریافت دو جایزۀ دیگر نیز هست.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی