ازدواج مجدد جنیفر لوپز با یک قهرمان بیس بال!

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – جنیفر لوپز خبر از ازدواج مجددش داده و گفته که قصد دارد بقیه ی عمرش را با قهرمان بیس‌بال، «الکس رودریگز» زندگی کند.

این خواننده ی ۴۹ساله در مصاحبه ای با خبرگزاری «تودِی» گفت: «همیشه بری ازدواج مجدد برنامه داشتم و با الکس درباره ی ادامه ی زندگی با یکدیگر صحبت کرده بودیم اما باز هم خواستگاری الکس با حلقه ی جواهر ۱۶قیراطی من رو شوکه کرد!»

جنیفر لوپز که از چهارمین ازدواجش خبر داده در ادامه گفت: «میخواهم بقیه ی زندگیم رو با یک نفر باشم؛ با اون پیر بشم و همراهی رو پیدا کنم که در ادامه ی این مسیر دیوانه‌کننده با هم قدم برداریم. ما یکدیگر رو کامل میکنیم؛ اون شخصیت بسیار حمایت‌گری داره و به من اجازه میده که خودم باشم. ازش میخوام که بهترین خودش باشه و در بهترین راه ممکن بدرخشه و ما به هم کمک میکنیم که انسان های بهتری باشیم.»

جنبفر لوپز، برنده ی ۲جایزه گرمی، از همسر سابقش «مارک آنتونی» دارای دو فرزند دوقلوی یازده ساله دختر و پسر است. الکس رودریگز هم از همسر سابقش دارای دو فرزند دختر ۱۴ و ۱۱ ساله است.

جنیفر: «ما خانواده‌هامون رو خیلی دوست داریم و خیلی به هم شباهت داریم؛ مثل هم بزرگ شدیم و از جوانی در مقابل دید همگان قرار داریم و شرایط سختی رو گذروندیم و باز هم خودمون رو ثابت کردیم. ما برای هم احترام زیادی قائلیم و در نقاطی که ضعف داریم به هم کمک میکنیم تا قوی تر باشیم.»

در ادامه افزود: «اون شخصیت بسیار شوخ‌طبعی داره؛ من فکر میکنم مردم اون رو خوب نمیشناسن چون همه فکر میکنن که اون مثل زمان بازیش، شخصیت جدی ای داره اما تازه با دنبال کردن اون در اینستاگرام دارن میفهمن که اشتباه میکردن. اون برای دوربین مثل یک پدر میمونه؛ همیشه و همه جا در حال عکاسی، فیلمبرداری و پست گذاشتنه حتی بدون اینکه از ما اجازه بگیره (!) »

جنیفر از تعیین زمان ازدواجش در تابستان بعدی، همراه با تور کنسرتش در ۲۴ شهر آمریکای شمالی خبر داد: روز ۲۴جولای، دو روز بعد از تولد ۵۰سالگی!

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی