نام گذاری نوه دیوید بووی به نام او

علی رهبری

رسانه نوا – ۱۰ جولای، دقیقا شش ماه پس از مرگ دیوید بووی، نوه وی متولد شد. دیروز، دانکن جونز، بزرگ ترین فرزند دیوید بووی و کارگردان مشهور هالیوود، اعلام کرد که اولین فرزندش که یک پسر است به دنیا آمده و قصد دارد به یاد پدرش نام او را Stenton David Jones بگذارد.

جونز در توئیتی گفت: «استنتون دیوید جونز، متولد ۱۰ جولای، دقیقا ۶ ماه پس از مرگ پدربزرگش به دنیا آمد. هر دوی شما را دوست دارم.»

جونز ۴۵ ساله یک فیلمساز مطرح است که با اولین فیلم خود در مقام نویسندگی و کارگردانی به نام Moon در سال ۲۰۰۹، سرو صدای زیادی به پا کرد و توانست برنده چندین جایزه از جمله بفتا در دسته اولین نویسنده، کارگردان انگلیسی شود. دو سال بعد، او فیلم زیبای Source Code را کارگردانی کرد. سومین فیلم او، شاید مهم ترین کارش تاکنون باشد، که از سری بازی های ویدئویی معروف و بسیار محبوب وارکرفت ساخته شد. این فیلم در ماه ژوئن اکران شد و هم اکنون بر روی پرده سینما است.

جونز که متولد سال ۱۹۷۱ از همسر اول دیوید بووی به نام انجی است، بیشتر دوران کودکی اش با نام زوئی شناخته می شد. در دوران نوجوانی ترجیح می داد که او را جویی صدا کنند، تا اینکه نام خود را به دانکن جونز تغییر داد. او در سال ۲۰۱۲ با یک عکاس به نام رودنه رادیلو ازدواج کرد. بووی فرزند دیگری به نام لکسی دارد که در سال ۲۰۰۰ از همسر دومش به دنیا آمد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی