یک فیلم رمانتیک بریتانیایی با صدای اد شیرن

انيسا رئوفي

رسانه نوا – اد شیرن خبر داده که به زودی فیلمی درباره‌ی زندگیش خواهد ساخت، فیلمی شبیه به ۸ مایل امینم.این خواننده و آهنگساز قبلا درباره‌ی ساخت یک فیلم زندگینامه و موسیقی متن آن صحبت‌هایی کرده بود اما امروز با گزارش کیو، مبنی بر دیدار این خواننده با چند تهیه‌کننده درباره‌ی پروژه‌ی احتمالی سینمایی‌اش، این خبر تایید شد. شیرن در این باره به کیو گفته است: «می‌خواهم فیلمی شبیه ۸ مایل داشته باشم، در واقع ترکیبی از «۸ مایل» با «ناتینگ هیل». فیلمی که مثل دیترویت خاکستری نباشد (لوکیشن فیلم ۸ مایل) بلکه شبیه ایپسویچ باشد. ترانه‌های زیادی درباره‌ی ایپسویچ دارم که منتشر نکرده‌ام و می‌توانم برای موسیقی متن فیلم از آن‌ها استفاده کنم.»
شیرن پیش‌تر هم در گفتگویی با سان درباره‌ی این پروژه گفته بود: «خیلی دوست دارم در فیلمی بازی کنم و موسیقی متن آن را هم بسازم. این کار قطعا پروژه‌ی بعدی من خواهد بود. فیلمی مثل «ناتینگ‌هیل» یا «یک‌بار» را که می‌بینم احساس می‌کنم عجب فیلم‌های خارق‌العاده‌ای هستند. حالا تصور کنید «ناتینگ‌هیل» با «یک‌بار» تلفیق شود، قطعا فیلم خوبی خواهد شد. فکر نمی‌کنم موسیقی متن آن را به شکل آلبوم منتشر کنم. بیشتر ترجیح می‌دهم موسیقی متن را بسازم و از چند ترانه‌ای که قبلا نوشتم هم لابه‌لای آن استفاده کنم. اما فکر نمی‌کنم به شکل آلبوم آن را منتشر کنم.»
او به این نکته هم اشاره کرده بود که در حال گفتگو با یکی از فیلمسازان مورد علاقه‌اش برای کارگردانی این فیلم است و ترجیح می‌دهد از نابازیگران برای فیلم استفاده کند و قطعا این پروژه فیلمی کم‌بودجه‌ و ساخت بریتانیا خواهد بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی