متالیکا از کتاب “Back to the Front” با ویدئویی جدید خبر داد

علی رهبری

رسانه نوا – کتاب “Back to the Front” به زودی منتشر می شود. دو سال پس از شروع به کار بر روی این کتاب، درامر گروه لارس، در ویدئویی جدید از جزئیات و تاریخ انتشار کتاب پرده برداشته است.

گروه در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: «بسیار هبجان زده هستیم که پس از ۲ سال زمان، حالا می خواهیم کتاب را با شما به اشتراک بگذاریم. همه شما با ارسال عکس ها، فیلم ها، داستان ها و لحظات شیرینتان با گروه در ساخت این کتاب مشارکت داشتید. تمام قفسه ها، اتاق های زیرشیروانی و زیرزمین هایمان با صدها تصویر که هرگز پیش از این دیده نشده اند، پر شده است.»

این کتاب در ۱۳ سپتامبر در دسترس خواهد بود، البته دو هفته زودتر یک نسخه تجملی و گران تر بر روی وب سایت رسمی گروه برای خرید امکان پذیر است. نسخه تجملی، شامل یک کاور بسیار مقاوم، ۲۷۶ صفحه کتاب با کاغذهای باکیفیت در اندازه ۱٫۲۵ در ۱٫۲۵ است.

متالیکا کار بر روی کتاب “Back to the Front” را از سال ۲۰۱۴ با همکاری نویسنده مت تیلور آغاز نمود و از طرفداران درخواست کرد تا داستان ها و عکس های خود را از سال ۱۹۸۶ و از زمان انتشار آلبوم “Master of Puppets”، تور بعد از آن و تبدیل گروه به ستاره راک، برایشان ارسال نمایند. این کتاب علاوه بر موارد ارسالی مخاطبین، از آرشیو اختصاصی گروه نیز بهره برده است، که شامل مصاحبه هایی تازه از اعضای گروه، خدمه و دیگر هنرمندان است.

همچنین یک نسخه به روز رسانی شده از “Master of Puppets” وعده داده شده که قرار است در جشن ۳۰ سالگی آن منتشر شود. گروه در این مورد نوشت: «مطمئن هستیم برخی از هواداران در مورد نسخه دوباره مستر شده آلبوم “Master of Puppets” مشتاق و متعجب هستند. بهتر است که همین طور باشد! چون ما به دنبال موسیقی ها و ویدئوهای بیشتری هستیم تا مجموعه ای کامل و جامع، حتی بزرگ تر از نسخه قبلی را عرضه کنیم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی