آلبوم جدید متالیکا Hopefully by Fall نام گرفت

مدیر وبسایت

رسانه نوا – جدیدترین اثر متالیکا بعد از انتشار “Death Magnetic” که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود، از راه می‌رسد. این آلبوم Hopefully by Fall نام گرفته و احتمالا تا پیش از پایان سال منتشر می‌شود.

جیمز هتفیلد اخیرا پیش از سرود ملی در بازی های هاکی در سن خوزه گفت: «در حال حاضر ما در مرحله میکس آهنگ‌ها هستیم، بنابراین امیدواریم بتوانیم به زودی آلبوم را منتشر کنیم. خیلی در این مورد هیجان زده هستیم. مدت زمان زیادی گذشته است. ما عاشق ساخت آهنگ هستیم و آلبوم بعدی دقیقا همان چیزی است که باید باشد، به طوری که ما در مورد آن هیجان زده هستیم.»

دن نیکولایکو پیش از این که هتفیلد این حرف را بگوید، گزارش داده بود که این پروژه جدید در فاز میکس آهنگ‌ها است. او هم چنین از حضور گرگ فیدلمن که در آلبوم “Death Magnetic” همکاری داشت و لو رید که در “Lulu” با گروه همراه بود، خبر داد.

لارس نیز اخیرا به طرفداران اطمینان داده بود که آلبوم متالیکا خیلی زود منتشر می شود. او گفت: «اگر این آلبوم امسال منتشر نشود، بدانید که کار تولید و تنظیم آن به پایان نرسیده و به زودی هم منتشر نخواهد شد. نمی‌دانم چه دلایلی در پشت پرده وجود دارد که نمی خواهد این اتفاق صورت گیرد ولی اگر بخواهیم آلبوم را امسال منتشر کنیم باید تا پایان تابستان انجام شود.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی