هنرمندان موسیقی در مسیر مقابله با تغییرات آب و هوایی

پتی اسمیت
انيسا رئوفي

رسانه نوا – هنرمندان سرشناسی همچون پتی اسمیت، کت پاور، مایکل استایپ(خواننده گروه R.E.M) و فلی، نوازنده‌ی گیتار بیس گروه رد هات چیلی پپرز به اجرا در کنسرت امسالِ Pathway to Paris (راه پاریس) می‌پردازند که روز ۵ نوامبر مصادف با ۱۴ آبان ۹۶ در سالن کارنیگی شهر نیویورک برگزار می‌شود.
عنوان کامل این کنسرت Pathway to Paris: Concert to Fight Climate Change event است و در حمایت از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده‌ی Pathway to paris برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی برگزار می‌شود.

«راه پاریس» برنامه‌ای چند وجهی است که توسط جسی پاریس اسمیت و ربکا فون تدوین شده و برای رسیدن و عملی شدن «توافق پاریس» تلاش می‌کند. این برنامه شامل تعدادی رویداد موسیقی در شهرهای مختلف، برنامه‌های رادیویی و تولید اخبار است و سعی دارد بر اساس نمونه‌های اثبات شده نشان دهد کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای امکان‌پذیر است. این برنامه در رویدادهای خود موسیقیدانان، هنرمند، فعالان اجتماعی، افراد دانشگاهی، شهرداران و صاحبان ایده‌های جدید را دور هم جمع می‌کند تا توجه ‌مردم را به وضعیت اضطراری تغییرات آب‌وهوایی جلب کند و در این راستا راه‌وحل‌هایی را پیشنهاد دهد.

در رویداد موسیقی این پروژه در سال جاری میلادی برنامه عمران ملل متحد (UNDP) و سازمان ۳۵٫org مشارکت کرده‌اند و از جمله هنرمندان سرشناس دیگری که در این سال‌ها با «راه پاریس» همکاری داشته‌اند می‌توان به تام یورک خواننده‌ی گروه محبوب ردیو هد اشاره کرد که در سال ۲۰۱۵ به این گروه پیوست و اجرای او در کنار اجرای پتی اسمیت و مایکل استایپ به صورت یک آلبوم لایو منتشر شد.

اولین کنسرت «راه پاریس» سال ۲۰۱۴ در نیویورک برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی