همکاری نیل یانگ و ویلی نلسون با بازیگرِ «بیل را بکش»

willie nelson and neil young

رسانه نوا – نیل یانگ و ویلی نلسون در فیلم وسترنی به نام «پارادوکس» هم‌بازی شدند. «پارادوکس» اولین بار در جشنواره فیلم «SXSW» اکران می‌شود که ماه آینده در شهر اوستین در ایالت تگزاس برگزار می‌شود.
برای این فیلم نیل یانگ با گروه «Promise of the Real» موسیقی می‌سازد، گروهی که لوکاس و میچ نلسون دو فرزند ویلی نلسون از اعضای اصلی آن هستند و هردوی آنها در این فیلم در مسند بازیگر هم حضور دارند.

کارگردان این فیلم داریل هاناست که در ایران بیشتر با فیلم مشهور «بیل را بکش» ساخته کوئنتین شناخته می‌شوئد. او در نقش ال درایور(زن یک چشم) بازی کرده بود.
در فیلم «پارادوکس» ، در کنار نیل یانگ، ویلی نلسون و پسرانش ،بازیگرانی همچون کوری مک‎‌کورمیک، آنتونی لوگرفو، تاتو ملگار و … حضور دارند.

جشنواره «SXSW» در نهم ماه مارچ افتتاح می‌شود.

نیل یانگ در این سال‌ها بسیار فعال بوده و هست. او در ماه سامبر گذشته تمام آرشیو موسیقی خود را که طی ۵۰ سال فعالیت حرفه‌ای او شکل گرفته به‌صورت رایگان روی اینترنت گذاشت. وب‌سایت رسمی این راک‌استار محبوب دسترسی طرفداران او را به کاتالوگ انفرادی او و همچنین آثاری که با کراسبی، استیلز، نش اند یانگ و بوفالو اسپرینگ‌فیلد ضبط کرده است فراهم کرد. یانگ دلیل این کار را اینگونه توضیح داده بود:ما این آرشیو را فراهم کردیم تا به طرفداران این موسیقی و تاریخ‌نگاران امکان دهیم به تمام موسیقی و آرشیو من در مکان واحدی دسترسی داشته باشند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی