اقدام جنجالی طرفدار خواننده معروف در موزه لوور پاریس!

آلبوم لرد

رسانه نوا – یکی از طرفداران لرد، آلبوم این خوانندۀ نیوزلندی ۲۱ ساله را در موزۀ لوور در کنار شاهکارهای دیگر نصب کرد.آخرین آلبوم لرد به‌نام «ملودراما» حاوی قطعه‌ای است که «لوور» نام دارد. این آلبوم برندۀ عنوان بهترین آلبوم سال مجلۀ NME شد. نینا ریچارد، یکی از هواداران این خواننده برای ابراز عشق به آلبوم اخیر او آن را در موزۀ بزرگ لوور در پاریس نصب کرد.

او پس از نصب نسخه‌هایی از این آلبوم در بخش‌های مختلف موزۀ لوور از دست تیم حفاظت موزه گریخت و با توئیت‌کردن این خبر برای مدتی جزو پربازدیدترین توئیت‌های روز شد.

او در پیام توئیتری خود نوشت: «سلام لرد، من ملودراما را در لوور نصب کردم! شاهکاری در میان شاهکارهای دیگر – من آن را از دل تاریخ عبور دادم از باستان تا رنسانس و دورۀ مدرن. (باید خیلی سریع این کار را می‌کردم چون محافظ ها متوجه من شدند و قصد دستگیری‌ام را داشتند.)

«خیلی ازت ممنونم! امیدوارم لرد این را ببیند و بداند که ما چقدر بابت ملودرما خوشحال هستیم و به آن افتخار می‌کنیم. به نظر من جای این اثر در موزۀ لوور است.»

لرد خواننده ۲۱ ساله نیوزلندی در ۱۷ سالگی اولین آلبومش را منتشر کرد و برای قطعات این آلبوم دو جایزه گرمی دریافت کرد. او چند ماه پیش آلبوم دومش با عنوان ملودرما را منتشر کرد، آلبومی که در حال تکرار موفقیت خیره‌کنندۀ آلبوم قبلی اوست.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی