دونالد ترامپ درخواست عدم استفاده از We Are the Champions را نادیده گرفته است

علی رهبری

رسانه نوا – یک روز پس از نامزدی رسمی دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری ایالات متحده، انتشارات Sony/ATV، که حق پخش آثار Queen را در اختیار دارد به صراحت در مورد پخش آهنگ “We Are the Champions” صحبت و اعتراض کرده است.

به گزارش نوا، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که استفاده از این آهنگ غیر مجاز بوده، و آن‌ها قبلا سعی کردند تا ترامپ را وادار به عدم استفاده از آن نمایند که به هیچ موفقیتی نرسیدند.

در این بیانیه همچنین گفته شده است: «هرگز از طرف آقای ترامپ، یا کمپین تبلیغاتی ایشان یا سازمان وابسطه به ترامپ برای پخش آهنگ “We Are the Champions” اجازه ای از انتشارات موسیقی Sony/ATV گرفته نشده است. به نمایندگی از طرف گروه، مجددا درخواست داریم که آقای ترامپ از استفاده غیرمجاز از این آهنگ و تکرار آن دست بردارد، که آشکارا توسط ایشان و کمپین تبلیغاتی نادیده گرفته شده است.»

در ادامه بیانیه آمده است: «Queen نمی خواهد که آهنگ هایش در ارتباط با هیچ جریان و یا بحث سیاسی در هیچ کشوری در دنیا استفاده شود. Queen همچنین نمی خواهد که “We Are the Champions” در حمایت از آقای ترامپ و دیدگاه های سیاسی حزب جمهوری خواه استفاده شود. ما اطمینان، امید و انتظار داریم که آقای ترامپ و کمپین انتخاباتی ایشان به این خواسته احترام بگذارند.»

این کلمات نوشته های گیتاریست گروه Queen، برایان می را که ماه گذشته پس از شکایات طرفداران از استفاده آهنگ نام برده توسط ترامپ مطرح شده بود، در بر می گیرد. او نوشت : «این اتفاق در مقابل سیاست های کاری گروه ما و استفاده برای اهداف سیاسی است. این همیشه در برابر سیاست های کاری گروه Queen بوده است که از آهنگ هایش به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده شود. موسیقی ما مظهر رویاها و باورهای خود ماست، اما این کار را برای تمام کسانی می کنیم که به گوش دادن و لذت بردن اهمیت می دهند.»

اگر چه وی نمی خواهد موسیقی Queen برای مقاصد سیاسی استفاده شود، اما او یکی از فعالان دفاع از حقوق حیوانات در انگستان است. در سال ۲۰۱۲، او با حزب محافظه کار به مبارزه با دولت برای به پایان رساندن آزمایشات بر روی حیواناتی مانند گورکن پرداخت. پس از این مبارزه با دولت که بیش از یک سال به طول انجامید، در نهایت دولت بریتانیا به آزمایشات خود پایان داد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی