اسپاتیفای قابلیت استوری گذاشتن را در اپلیکشین خود افزود

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – اسپاتیفای نرم افزار محبوب موسیقی، از نسخه جدید خود رونمایی کرد؛ این نسخه دارای قابلیت اختصاصی شده «استوری» است.

همان قابلیت معروف استوری که در اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ‌چت و سایر رسانه های تصویری موجود است؛ اما با این تفاوت که در این اپلیکیشن ها، هنگامی که کاربر تصویری را به اشتراک میگذارد، تنها ۲۴ساعت زمان برای دیده شدن موجود است ولی در اسپاتیفای هنرمندان از این ابزار برخوردار خواهند بود که آهنگ ها و یا فعالیت های خلاقانه خود را با هر مدت زمانی که مطلوب آنهاست، به اشتراک بگذارند.

این نسخه جدید با نام «استوری لاین» بر روی اپلیکیشن های اندروید و iOS اسپاتیفای در دسترس است اما برای نسخه کامپیوتری آن، خیر! این قابلیت در لحظه ای که موسیقی در حال پخش است، نمایان می شود اما نه مثل قابلیت معروف «Behind the Lyrics» در نسخه های سابق.

بسته به تصمیم هنرمندان و شرکت های تولید موسیقی، هر استوری لاین میتواند شعر ها، تصاویر و یا متن هایی را در خود بگنجاند. برای کاربرانی که از نسخه «بتا» استفاده می‌کنند، علامتی در پایین تصویر اپلیکیشن رویت می‌شود که می توانند آن را به سمت بالا کشیده تا به قسمت استوری لاین دسترسی پیدا کنند. تصاویر بطور خودکار پس از ۶ثانیه نمایان خواهند شد.

سخنگوی اسپاتیفای در مصاحبه ای با رسانه «بیلبورد» ضمن تایید آزمایشی بودن نسخه استوری لاین گفت: «ما همواره در حال آزمایش راه های جدیدی هستیم تا تجربه ای بهتر برای کاربران خود رقم بزنیم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی