سوفیان استیونز بر صحنۀ اسکار

سوفیان استیونز

رسانه نوا – برنامه‌ اجراهای موسیقی مراسم اسکار ۲۰۱۸ اعلام شد.
در مراسم اسکار ۲۰۱۸ که ۴ مارچ برگزار می‌شود، مری جی بلایژ، سوفیان استیونز، میگل و کامن که همگی برای اسکار «بهترین قطعۀ اوریجینال» کاندید هستند، قطعات خود را اجرا خواهند کرد.

مایکل تلوکا و جنیفر تاد تهیه‌کنندگان اسکار خبر اجرای این هنرمندان را روز جمعه اعلام کرده و گفتند: «بسیار خوشحالیم که میزبان چنین هنرمندان مستعدی هستیم که نمایندۀ سهم بزرگ موسیقی در دنیای سینما هستند. مفتخریم که ورود آن‌ها را به صحنۀ نودمین دوره اسکار خیرمقدم گوییم.»
در مراسم اسکار ۲۰۱۸، میگل، خواننده، بازیگر و تهیه‌کنندۀ ۳۲ سالۀ امریکایی، قطعۀ Remember Me را همراه با گائل گارسیا برنال، خواننده، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کنندۀ مکزیکی و ناتالیا لافوکاده، خوانندۀ دیگری از مکزیک اجرا خواهد کرد.

مری جی بلایژ قطعۀ Mighty River از موسیقی فیلم Mudbound را در حمایت از کاندیداتوری خود برای جایزۀ «بهترین نقش مکمل زن» می‌خواند. او اولین بازیگری است که در یک سال هم‌زمان برای دو جایزۀ «بهترین نقش مکمل زن » و «بهترین قطعۀ اوریجینال» کاندید می‌شود.

کامن، رپر، شاعر و بازیگر امریکایی همراه آندرا دی قطعۀ Stand Up for Something را از فیلم مارشال اجرا خواهند کرد. کامن پیش از این نیز یک بار همراه با جان لجند، خوانندۀ امریکایی برای قطعۀ Glory از فیلم سلما برندۀ اسکارِ «بهترین قطعه اوریجینال» شده است.

کیلا ستل نیز قطعۀ This Is Me از موزیکالِ بزرگترین شومن را اجرا خواهد کرد و سوفیان استیونز قطعۀ Mystery of Love را از فیلم مرا به نام خودت بخوان.
مراسم اسکار ۲۰۱۸ روز یکشنبه ۴ مارچ (مصادف با ۱۳ اسفند ۹۶) در سالن CA’s Dolby Theatre برگزار می‌شود و میزبانی آن بر عهدۀ جیمی کیمل کمدین سرشناس و موفق امریکایی خواهد بود. این برنامه ۸ بعدازظهر به وقت محلی از شبکه ABC پخش می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی