آغاز پخش امریکن آیدل پس از دو سال وقفه

رسانه نوا – برنامۀ پرمخاطب امریکن آیدل فصل جدید خود را پس از دو سال وقفه آغاز کرد.
اولین اپیزود سری جدید امریکن آیدل با نریشنی از کری آندروود دربارۀ تاثیرات موسیقی افتتاح و از شبکه ای‌بی‌سی پخش شد. آیدل در سال ۲۰۱۶ پس از پایان فصل پانزدهم از شبکه فاکس به کار خود پایان داد اما از همان زمان شایعات زیادی دربارۀ ادامۀ این برنامۀ محبوب از شبکۀ ای‌بی‌سی وجود داشت. در فصل جدید این برنامه کتی پری، لیونل ریچی و لوک برایان داور هستند و سری جدید آیدل در مجموع تشابهات بسیاری با قبل دارد. مجری برنامه، رایان سیکرست که این اواخر متهم به آزارجنسی شده بود از جانب تهیه‌کنندگان آیدل شدیدا مورد حمایت قرار گرفت و قسمت اول از سری جدید با میزبانی او برگزار شد.

برنامه، درست مثل سابق، با برگزاری آزمون آغاز شد. هنرمندان در حضور سه داور، اجرای کوتاهی می‌کردند و چنانچه دو داور تائید می‌کرد صاحب بلیط طلایی برای ورود به هفته هالیوود می‌شدند. پیش از این اعلام شده بود که در فصل جدید آیدل اجراهایی که خیلی بد باشد را نمایش نخواهد داد.
اولین هنرمندی که در فصل جدید آیدل اجرا کرد کتی ترنر ۱۷ ساله بود که هنگام ورودش به صحنه گفت «من خیلی محبوب نیستم» اما در پایان اجرایش بلیط طلایی را دریافت کرد.

برنامه‌ی موفق امریکن آیدل یکی از پرمخاطب‌ترین و موفق‌ترین برنامه‌های تاریخ تلویزیون امریکا است که توسط سایمون فولر خلق و از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ از شبکه فاکس پخش شد. این برنامه که در ایران هم محبوبیت بسیاری پیدا کرده بود، الهام بخش بسیاری از برنامه سازان تلوزیونی در طراحی برنامه‌های استعدادیاب موسیقی بود. شبکه‌های داخلی و شبکه‌های فارسی زبان بیگانه هم متاثر از محبوبیت این برنامه دست به تولید برنامه‌های مشابه‌ای زدند که اغلب حواشی بسیاری به همراه داشت. ستاره‌های بسیاری از جمله نیکی میناژ، کتی پری، لیونا ریچی ،پائولا عبدل، الن دی‌جنرس ، جنیفر لوپز و استیون تایلر تا کنون داوری این مجموعه محبوب را بر عهده داشتند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی