مستندی در مورد پیتر گرانت، مدیر برنامه های لد زپلین

علی رهبری

رسانه نوا – زندگی گرانت و میراث راک اند رول او توسط پسرش وارن در حال تبدیل به فیلمی مستند است که قرار است جنبه های درخشان فعالیت او، که بیشتر در مورد لد زپلین است را روایت کند.

وارن گرانت جزئیاتی از این پروژه را در طول مصاحبه اخیر خود با بیلبورد به اشتراک گذاشته، و اشاره کرد که در حال کار بر روی این فیلم مستند با همکاری مدیر سابق Atlantic، جری گرینبرگ است و اگرچه هنوز در مراحل ابتدایی کار هستند ولی داستانی خوب برای روایت دارند که مسلما هواداران آن را می پسندند.

گرانت گفت: «دلیل این که می خواهم این کار را با جری انجام دهم این است که معتقدم او این فیلم را برای خود پدرم خواهد ساخت. همیشه پیشنهادهای متعددی از کمپانی های مختلف فیلمسازی دریافت می کردم ولی به آن ها اهمیت نمی دادم، چرا که باور داشتم آن ها با این کار می خواهند بیشتر به زپلین برسند تا این که روایتی از پدرم را به نمایش درآورند. جری دوست و همکار بسیار خوبی برای پدرم بود و من خاطرات بسیار زیاد و خوبی از وقتی که برای ماهیگیری در فلوریدا یا مکان های دیگر می رفتیم، دارم. در نتیجه از آن جا که او و پدرم بسیار به هم نزدیک بودند، او را بهترین انتخاب برای کمک به خودم می دانم.»

همانطور که بسیاری از خوانندگان می دانند داستان ها و تملق های فراوانی در مورد گرانت وجود دارد، ولی این داستان ها بخشی از چیزهایی نیست که پسرش می داند.

گرانت جوان در این مورد گفت: «اجازه دهید که به شما بگویم، پدرم آدم ضعیف و سست عنصر نبوده است. او می دانست که چه زمانی و برای چه اهدافی به مردم فشار بیاورد، یا این که چه کارهایی لازم است انجام شود تا کاری به سرانجام برسد. همیشه اولویت اصلی او حفظ گروه بود. او هر کاری که لازم بود انجام می داد تا مطمئن شود که گروهش به آن چه که برای خلاقیت لازم دارد، می رسد. او عاشق گروه بود و دوست بسیار خوبی برای همه آن ها به حساب می آمد.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی