مستند ویتنی هیوستون در جشنوارۀ کن اکران می‌شود

ویتنی هیوستون

رسانه نوا – تیزر جدیدی از فیلم «ویتنی» که زندگی‌نامۀ ویتنی هیوستون، ابرستارۀ رنگین‌پوست امریکایی را به تصویر می‌کشد منتشر شد. این تیزر نشان می‌دهد که فیلم مستند ویتنی در پی نشان دادنِ جنبه‌های مختلفی از زندگی این خوانندۀ بزرگ و محبوب است و امکانِ نگاهی عمیق‌تر به زندگی و حرفۀ او را فراهم می‌کند.

در این تیزر که قطعۀ پرفروش و محبوب هیوستون به ‌نام «I Have Nothing» موسیقی اصلی آن است تصاویر آرشیوی از کنسرت‌ها، موزیک ویدئوها، مصاحبه‌ها و فلش‌بک‌هایی از دوران کودکی هیوستون دیده می‌شود.

کیسی هیوستون، مادر ویتی، که خود موزیسین و برندۀ گرمی است در فیلم حضور دارد و در بخش‌هایی از تیزر صحبت‌های او نمایش داده می‌شود. او دربارۀ دخترش می‌گوید «آدم از سه جا می‌تواند آواز بخواند: قلب، ذهن و روان. او هرسه را آموخته بود.»

کوین مک‌دانلد، کارگردان برندۀ اسکار که کارگردانی این مستند را برعهده داشته می‌گوید هیوستون که در سال ۲۰۱۲ در ۴۸ سالگی درگذشت از ناراحتی‌های بسیاری رنج می‌برد. مک‌دانلد تلاش کرده به لایه‌های زیرین زندگی و شخصیت این هنرمند نفوذ کند و کیفیات جدیدی را دربارۀ او آشکار سازد. این مستند تلاش می‌کند با نمایش تصاویر دیده نشده از زندگی و فعالیت‌های هیوستون حقیقت زندگیِ این ستارۀ محبوب امریکایی را آشکار کند. این تیزر در حال حاضر در اینترنت قابل مشاهده است.

فیلم مستند ویتنی در بخش غیررقابتی جشنوارۀ کن امسال (۲۰۱۸) حضور دارد و روز پانزدهم تیر (۶ جولای) اکران می‌شود. جشنوارۀ کن امسال میزبان دو فیلم ایرانی در بخش رقابتی است و به همین دلیل مخاطبان ایرانی بیشتری دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی