کانون ادبی زمستان زیر بارش ناهماهنگی!

سام شرف زاده

رسانه نوا – چهاردهم دی ماه جشن یازدهین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان با حضور مهمان های سرشناس و چند اجرای موسیقی برگزار شد.

بار دیگر سالن ایوان شمس میزبان اهالی کانون ادبی زمستان بود و جشن یازدهمین سالگرد این سری جلسات، با شعرخوانی شاعران سرشناس شکل رسمی به خود گرفت که اکثر شعرخوانی‌ها با تعریف یک خاطره از سوی مولف در خصوص کانون زمستان همراه بود.

در بخش اول اجرای موسیقی کامران رسول زاده روی صحنه آمد و قطعات گریه بی تو ، برام ماه بیار و قطعه منتشر نشده زمستون زمستون به تو عاشقم را به صورت زنده اجرا کرد و که هر سه قطعه با همخوانی حاضرین همراه شد. شروین شهبازی و نیما ناظمی نوازندگان گیتار و ماکان یعقوبی نوازنده کاخن در کنار رسول زاده حضور داشتند.

موزیک ویدیو چهار دیواری از خواننده خوب و خوش صدای کشورمان محمدرضا عیوضی که هدیه وی به کانون ادبی زمستان بود نیز برای حاضرین در داخل سالن پخش شد.

سپس نوبت به قسمت خاص این برنامه رسید و با حضور پرویز پورحسینی، غزل تاجبخش، امیرعباس گلاب، بابک جهانبخش، محمدرضا خانزاده و کامران رسول زاده روی صحنه، کیک تولد کانون ادبی زمستان بریده شد و طبق گفته سجاد عزیزی آرام  این کیک به شیرخوارگاه آمنه اهدا شد.

در این برنامه از از غزل تاجبخش و پرویز پورحسینی به پاس چند سال فعالیت هنری هر کدام از این دو در زمینه شعر و سینما تجلیل به عمل آمد.

مصطفی جلالی پور به عنوان خواننده با همراهی وحید مهراد که پشت پیانو نشسته بود تصنیف «بهار من» از معینی کرمانشاهی اجرا شد.

خیلی ها از ابتدا منتظر بخش پایانی این برنامه یعنی حضور بابک جهانبخش روی صحنه بودند که در ابتدای آن رضا تاجبخش پشت پیانو نشست و دو قطعه را اجرا کرد و پس از آن بابک جهانبخش با تشویق کم نظیر مخاطبین کانون ادبی زمستان و هوادارانش که برای این اجرا به ایوان شمس آمده بودند روی صحنه حاضر شد و دو اثر معروف خود با نام های همین یه بار و برف را اجرا کرد.

لازم به ذکر است این برنامه خالی از اشکال نبود که مهمترین آن ها عدم هماهنگی لازم برای در اختیار گرفتن جایگاه خبرنگاران و عدم دسترسی برخی عکاسان به نقاط مختلف سالن از سوی روابط عمومی این برنامه بود.

افشین یدالهی، اهورا ایمان، عبدالجبار کاکایی، گروس عبدالملکیان، علیرضا آذر، محمدرضا عیوضی، علیرضا بدیع و صابر قدیمی از جمله حاضرین در این برنامه بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی