تجلیل از سالار عقیلی/ قطعه ایران برای مردم خوانده شد

سام شرف زاده

رسانه نوا – دوازدهمین تولد کانون ادبی زمستان با حضور چهره های مطرح شعر، ترانه و موسیقی برگزار شد. این نشست با اجرای موسیقی و تجلیل از سالار عقیلی همراه بود.

به گزارش رسانه نوا، به رسم نشست های گذشته، سجاد عزیزی آرام گرداننده جلسه از چند شاعر برای شعرخوانی دعوت کرد. پس از آن با حضور حریر شریعت زاده همسر سالار عقیلی، بابک زرین آهنگساز و تنظیم کننده ای که همکاری های موفقی با سالار عقیلی داشته است در کنار هرمز علیپور و سجاد عزیزی از سالار عقیلی تقدیر شد.

سالار عقیلی در میان صحبت های خود گفت: جای افشین یداللهی اینجا خالی است و در پایان به خواست مردم پشت میکروفون قرار گرفت و با اجرای پیانوی حریر شریعت زاده قطعه ایران اجرا شد.

در ادامه شاعران دیگری به شعر خوانی پرداختند و در قسمت دوم موسیقایی نشست کانون ادبی زمستان رضا تاجبخش پشت پیانو نشست و گفت خواندن کار من نیست و اینجا تنها زمزمه می کنم. پس از او محمدرضا مقدم دو قطعه موسیقایی اجرا کرد.

قسمت بعدی هم با شعرخوانی آغاز و جشن تولد کانون نیز برگزار شد. گفتنی است شهرام شکوهی هم پشت میکروفون قرار گرفت. بهزاد فراهانی، عبدالجبار کاکایی، صابر قدیمی، شهره لرستانی، سعید دبیری، گروس عبدالملکیان، محمدرضا عیوضی، مصطفی رحماندوست و علیرضا بدیع از جمله حاضرین در جشن تولد دوازده سالگی کانون ادبی زمستان و مراسم تجلیل از سالار عقیلی حضور داشتند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی