علی زندوکیلی از قطعات آلبوم جدیدش رونمایی کرد

سام شرف زاده

رسانه نوا – شب گذشته علی زند وکیلی کنسرت خود را در سالن همایش های برج میلاد روی صحنه برد و مثل همیشه با استقبال مخاطبین خود رو به رو شد.

سوم دی ماه، در یک شب سرد زمستانی هواداران علی زند وکیلی به برج میلاد آمدند تا هم صدا با این خواننده، اولین شب کنسرت وی را از نزدیک ببینند.

در این کنسرت، علی زند وکیلی رو به حاضرین گفت:« من، گروهم و تیم تولید آلبوم جدیدم، دو ماه شبانه روز تلاش کردیم تا آلبوم پیش از این کنسرت منتشر شده باشد اما این اتفاق رخ نداد. من از همه شما عذر خواهی می کنم و امشب سه قطعه از این آلبوم را که «رویای بی‌تکرار» نام دارد را برای شما اجرا خواهیم کرد.»

زند وکیلی با اشاره به اینکه دوره های مختلف آموزش موسیقی را در شیراز برگزار می‌کند، خاطره ای از یکی از این دوره ها تعریف کرد تا فضای سالن کمی تغییر کند و صدای خنده حاضرین نشان داد که او به خواسته‌اش رسیده است.

نکته قابل توجه این کنسرت، تعداد کم قطعات اجرا شده بود که برخی از مخاطبین این خواننده، هنگام خروج از سالن از این مسئله چندان راضی نبودند.

گفتنی است چهارم دی ماه نیز این کنسرت برای بار دیگر برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری: مونا فاضلی

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

کنسرتی که قرار بود 2 ساعت باشه، با نیم ساعت تاخیر شروع شد و 10 دقیقه هم زودتر از تایم تموم شد. یعنی 40 دقیقه کمتر از زمان وعده داده شده و یک سوم زمان عملا پوچ. آیا دوستان حاظرن یک سوم از پول ما رو برگردونند؟

پاسخ دادن

ایشون یک ربع دیر اومدند برای اجرا و یک ربع هم زودتر تموم کردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اضافه تر نخواستیم. حداقل به تعهدات خودتون عمل کنید

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی