از قدردانی علی دایی تا یاد مرزبانان شهید در کنسرت پرواز همای

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت پرواز همای و ارکستر پرواز به رهبری انریکو جرولا پس از ۱۲ سال در کاخ نیاوران تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، کنسرت پرواز همای ساعت ۲۱:۴۵ در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران تهران برگزار شد.

پیش از آغاز کنسرت، ورود علی دایی در محوطه اجرای کنسرت، فضا را در لحظاتی تحت تاثیر قرار داد، این در حالی است که پرواز همای و انریکو جرولا رهبر ایتالیایی ارکستر «پرواز» نیز بعد از حضور در صحنه دقایقی را به ابراز احساسات با مخاطبان اختصاص داد.

وی قبل از آغاز رسمی برنامه ضمن قدردانی از حضور علی دایی و پوری بنایی برای حضور در این برنامه بیان کرد: خیلی خوشحالیم که شما را امشب می بینیم و امیدوارم شب خوبی را در کنار هم بگذرانیم. پیش از هر کاری از همه دست اندرکارانی که در اجرای این برنامه ما را کمک کردند قدردانی می کنم. به هر حال خیلی خوشحالم که بعد از ۱۲ سال دوباره به کاخ نیاوران بازگشته ام و می توانم در خدمت شما باشم.

پرواز همای بعد از اجرای قطعه «عیب رندان» با شعر حافظ، آهنگ همای و تنظیم مازیار حیدری، یکی از سورپرایزهای کنسرت خود را برای مخاطبان معرفی کرد و از روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ کشور و پیام رونق نوازنده دیجیریدو دعوت کرد تا روی صحنه بیایند تا یک قطعه مشترک با نام «بی من مخور شراب» را همراه با آنها و ارکستر برای مخاطبان اجرا کنند. این در حالی است که بعد از اجرای این قطعه پاشا هنجنی نوازنده نی و پیام رونق نوازنده دیجیریدو قطعه بی کلامی را به صورت مشترک اجرا کردند. همچنین  قطعه «از ره به در شدم» با شعر و آهنگ همای قطعه دیگری بود که اجرا شد. در این قطعه هم پیام رونق ارکستر را همراهی کرد.

امین غفاری کنسرت مایستر، بهراد سوخکیان، امیر محمد کاظمی، مهسا زرندی، فزشاد شیرانی، امیرپاشا فاطمی، سرمد انکشافی، یگانه حسینی، پویا دهلاری، زهرا کریمی، آنیتا عظیمی، ستار ترابی نوازندگان ویولن، داریوش حجازی، حمید یاسری، کوشا صرافی گهر، ساغر مقدم فر نوازندگان ویولا، نرگس تقی پور نوازنده هورن، سپهر عباسی نوازنده ترومبون، سالارغفار بجویی، یاسمن کوزه گر، علی آقاخانی نوازندگان ویولنسل، هادی اسماعیلی، محمدرضا جبار نوازندگان کنترباس، سایوری شفیعی و پانیذ شفائی نوازندگان کلارینت، روشنک نوشی نوازنده فلوت پیکولو، علیرضا توسلی نوازنده فاگوت؛ کیمیا شرباف، مصطفی ادیبان نوازندگان ابوا، مهسا خطیب زاده نوازنده ترومپت، افشار حشمتیان نوازنده ترومبون گروه سازهای کلاسیک، اعضای ارکستر را در کنسرت پرواز همای تشکیل می‌دادند؛ این در حالی است که یلدا عباسی، پریسا دلفانی، مهسا مرعشی خوانندگان سوپرانو، سجاد جعفرزاده، رحمان تک دهقان خوانندگان تنور، سعیدفهیمی خواننده باس، حسام آرین خواننده باریتون گروه هم خوانان ارکستر را تشکیل می‌دادند.

پاشا هنجنی نوازنده نی، محمود نوذری نوازنده سنتور، میلاد علیپور و محمد امین اکبرپور نوازندگان تار، مسلم علیپور نوازنده کمانچه، سامان بهشتی نوازنده درام، آرمان نصیری نوازنده پیانو و پیام رونق نوازنده دیجیریدو گروه دیگر نوازندگان را تشکیل می دادند.

شایان ذکر است، کنسرت پرواز همای به همت موسسه صوت «آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل پور برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی