استقبال چندباره از یک اجرا! / شیلر برای بار سوم در تهران به صحنه رفت

عاصفه پشت چی

رسانه نواگروه آلمانی شیلر به‌ سرپرستی کریستوفر فون دیلن برای سومین بار در ایران، با اجرای منتخبی از قطعات مطرح و آلبوم جدید خود با نام «صبح دم» (MORGENSTUND) در ۱۷ و ۱۸ و ۲۰ آبان ماه طی سه شب در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه رفت.

به گزارش رسانه نوا، کریستوفر فون دیلن پس از کنسرت خود در سال ۹۶ در تهران که قطعاتی با تنظیم اسلو را اجرا کرد، این بار با انتخاب قطعات اکتیو و هیجان انگیز تر به صورت اینسترومنتال به استقبال سلیقه ی مخاطبان ایرانی خود رفت.
Sommernacht (نیمه شب تبستان) ، Lichtjahre (سال نوری) ، Geborgenheit (امنیت) ، Berlin moskau (برلین مسکو) ،shangri la (بهشت روی زمین) ، ultramarine (لاجوردی) ، Mitternacht (نیمه شب) ، I feel you (من حست میکنم) ، از جمله قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شدند.

سمپلرهای صوتی، ماشین درام، ماژول های صدا، سینت سایزرهای رومیزی، سکوئنسرهای صوتی و پروداکشن استیشن از ابزار آلات موسیقی این کنسرت بودند.

استفاده از گیتار الکتریک و همچنین اجرای قطعات ریتمیک و شاد به سلیقه ی مخاطبان ایرانی از ویژگی های دیگر این کنسرت بود.

کریستوفر فون دیلن در جمع طرفداران خود گفت: این سومین باری است که من اینجا حضور دارم و بی شک این از شگفتی شماست، من قبل از اجرا سعی کردم چند جمله آماده کنم که اکنون در خاطرم نیست فقط می‌توانم بگویم این لحظه بسیار خوبی برای ماست و ممنون که امشب در کنار ما قرار گرفتید و گوش کردید.

همانند کنسرت های گذشته، نورپردازی و صدابرداری و نمایش تصاویر با توجه به ریتم و نوازندگی اعضای گروه روی صحنه از نکات قوت این کنسرت محسوب می‌شد.

این کنسرت با حضور تکنسین صدا، نور و بک لاینر به همت ریتم نو برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی