خیالبافی‌های سینا حجازی در سالن میلاد

سام بورنگ

رسانه نوا – اولین روز از مرداد ماه، سالن میلاد نمایشگاه میزبان سومین کنسرت «سینا حجازی» بود.

این کنسرت به همت شرکت «آوای دوران» برگزار و سینا حجازی پس از مدت‌ها بار دیگر با هواداران خود دیدار کرد. با تاخیر کوتاهی و با ورود ارکستر به روی استیج، قطعه «بادبادک» نواخته شد تا اولین قطعه‌ای باشد که با ورود سینا حجازی اجرا شود.

 

در ادامه و به ترتیب قطعات من و ما، خودتى، بارون، دیدى دارى، تیک تیک تیک، من خوابشو دیدم، هارمونى، آى دل، خیالباف، باریدم، لیلى، رفیق، مامان، نشدیم و تهران اجرا شدند. در این بین قطعه «من خوابشو دیدم» تا به حال منتشر نشده و با موضوع رویاهای سینا حجازی برای دنیای بهتر ساخته که به زودی منتشر خواهد شد؛ همچنین قطعه «دیدی داری» با درخواست مکرر هواداران برای بار دوم اجرا شد.

 

با اینکه حجازی برای سومین بار اجرای زنده را تجربه می‎کرد اما در این کنسرت نسبت به اجراهای پیشین، کمتر به ارتباط و صحبت با حاضرین می‌پرداخت و بیشتر زمان کنسرت را به اجرای قطعاتش اختصاص می‎داد و خود نیز با اشاره به همین موضوع گفت: همیشه تنها شعر نوشتم و تنها آهنگ ساختم، به همین دلیل “شو” کردن بلد نیستم، ممنون که با همه این ایرادها من را می‌پذیرید.

 

از ویژگی‌های خاص اجراهای سینا حجازی، پخش کلیپ‌های مربوط هر قطعه در حین اجرای آن است که در برخی از قطعات از طرح‌های «بزرگمهر حسین‌پور» استفاده می‌شد، همچنین با اجرای قطعه «ماما»، تصاویر کودکی‌های این خواننده از ال‌ای‌دی سالن پخش ‌شد.

 

از دیگر اتفاقات مثبت این شب، صدابرداری مناسب سالن بود که تک تک صدای سازها به خوبی شنیده می‌شد که با توجه به سازبندی خوب ارکستر، به بهتر شدن هرچه بهتر کنسرت می‌افزود.

 

پس از حدود سی دقیقه از اجرا، سینا حجازی برای دقایقی سالن را ترک کرد و با استراحت کوتاه و تغییر لباس بار دیگر به روی استیج بازگشت در این مدت نوزاندگان به اجرای قطعه‌ی بی‌کلامی با «داریوش بیژنى» پرداختند.

 

گفتنی است مهمانان ویژه‌ای نیز در سالن حاضر بودند که در این میان می‌توان از الناز شاکردوست، میترا حجار، بزرگمهر حسین پور، امیرمهدى ژوله، شرمین نادرى، هانا کامکار، صدرالدین حجازى، آرش ضلى پور و دیبا ذاهدى نام برد.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی