علی پارسا: «جزر و مد» حاصل ساخت سیصد قطعه است

محدثه برهانی

رسانه نوا – علی پارسا خواننده جوان موسیقی پاپ که به تازگی نخستین آلبوم خود را منتشر کرده است، ظهر امروز در پردیس چارسو میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه برای نشست خبری این آلبوم بود.

پارسا با همراهی سید حسین فاطمی (تهیه کننده) و محمدرضا عباسی (مدیر تولید و اجرایی) در نشست تخصصی این آلبوم اعلام کرد: جزر و مد ماحصل تلاش‌های هفت ساله من از سیصد آهنگ است. بسیاری از قطعاتی که حذف کردیم از آلبوم مورد توجه هنرمندان نامی شد.قطعه دوم آلبوم علی لهراسبی نمونه بارز این موضوع است که نمی‌خواهم بر حواشی این همکاری دامن بزنم.

این هنرمند در خصوص جزئیات این آلبوم گفت: این آلبوم دارای چهارده اثر است که ترانه و آهنگسازی تمام قطعات را به جز ترانه جزرومد خودم برعهده داشتم.ترانه جزرومد نیز از برادرم رضا پارسا است. این آلبوم با تنظیم میلاد رضایی، امین شعاعی شرق، بابک مافی، شهریار علوی ، میکس مسعود رضایی و شهریار علوی منتشر شد.

پارسا در خصوص تاخیر در پخش آلبوم اظهار داشت: متاسفانه شرکت‌های پخش ضعف های فراوانی دارند و همین سبب دیر پخش شدن آلبوم شده است که البته من این موضوع را به فال نیک میگیرم.

این هنرمند با بیان تلاش های فراوانش برای آلبوم جزرومد اظهار داشت: برای این آلبوم زحمات زیادی را متحمل شدم ،هنگامی که شروع به انجام کارهای اولیه این آلبوم کردم تنها بودم و حال خدا را شاکرم که توانسته‌ام سرم را با افتخار بالا بیاورم و بگویم این است ماحصل تلاش های من.

محمدرضا عباسی در ادامه گفت های این هنرمند افزود و گفت: من از شرکت های پخش و آمار دروغینی که در اختیارمان قرار میدادند گله مندم. خیلی از شهرها به ما زنگ زدند و خواستار آلبوم در شهرشان شده اند و این یعنی برنامه ریزی نادرست در شرکت های پخش.

این هنرمند در پایان این نشست تشکر ویژه ای از دکتر حسین فاطمی و محمدرضا عباسی داشت.

شایان ذکر است برخی از عوامل آلبوم از جمله:میلاد رضایی، امین شعاعی شرق، مسعود رضایی در این نشست حاضر بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی