آیین رونمایی آلبوم «قو و دریا» اثر دانیال شهرتی برگزار شد

سام بورنگ

رسانه نوا – مراسم رونمایی و جشن امضای نخستین آلبوم بی‌کلام «دانیال شهرتی» با نام «قو و دریا»، عصر روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه و با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای مراسم دانیال شهرتی در مورد این آلبوم گفت:  به دلیل اینکه این آلبوم بی‌کلام است و برای پیانو منتشرشده، به این صورت نبوده که من ۱۴ سال هر روز یک قطعه پیانویی بسازم. درواقع طوری هم نبوده که بخواهم از طریق فرمول و هارمونیک که بلد هستم یک موسیقی بسازم و آن را گسترش دهم.این آلبوم بیانگر احساس من در این ۱۴ سال است که از سال ۸۱ استارت این آلبوم زده شد.

سپس مه شاد عرب نیز به‌عنوان مدیر هنری آلبوم دقایقی به صحبت پرداخت:  خیلی خوشحال هستم که در این اتفاق موسیقایی همراهتان هستم. به نظر من دانیال شهرتی عزیز ریسک نکردند و درست است که مخاطبان ما بسیار ترانه‌شناس شده‌اند و کلام را خیلی خوب می‌فهمند اما گاهی احساس و نت‌ها به‌اندازه کلمات گویا هستند. در این آلبوم زمانی که قطعه به قطعه آن ساخته می‌شد ، همراه ایشان بودم (البته نه طی این ۱۴ سال) و ۱۴ سال طول نکشیده که هر قطعه آماده و بازسازی شود. قطعه اول حدوداً ۱۴ سال گذشته که ایشان هنرجوی استاد کامبیز روشن روان بودند ساخته شده و پس‌ازآن به‌مرور طی سالیان مختلف قطعات بسیاری ساخته شده که گلچینی از این قطعات در آلبوم قو و دریا گنجانده‌شده و طی دو سال اخیر بیشتر از ۶ قطعه از این آلبوم ساخته شده و این یک انگیزه‌ای برای ایشان شده که از هنرشان و از ساز تخصصی که دارند استفاده کنند و آلبوم بی‌کلامشان را منتشر کنند که هیچ منافاتی با آلبوم بی‌کلام و موسیقی‌ای که ایشان در کارهای با کلام استفاده می‌کنند ندارد.

از جمله مهمانان این مراسم می توان به رضا بنفشه خواه(بازیگر)، استاد رضا اشعاری(شاعر و ترانه سرا)، کیان مقدم(آهنگساز و خواننده)، حدیثه تهرانی(بازیگر)، علیرضا جوادی(آهنگساز و خواننده)، مهدی حسنی(آهنگساز، مدرس و منتقد)، سالار زنگنه(آهنگساز و خواننده)، فریبا بیتوئی (عضو سابق ارکستر سمفونیک)، رسول بهرامی(خواننده و مدرس گیتار) محسن ناحی(آهنگساز) و … اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی