خوانندگان دنگ شو با چه دلایلی از گروه جدا شدند؟!

محدثه برهانی

رسانه نوا – نشست خبری گروه موسیقی دنگ شو با حضور صبا صمیمی، خشایار روان گر، طاها پارسا، میلاد باقری، علی میرمحمدی و رضا شایا در تالار وحدت برگزار شد.

 در این نشست به حاشیه های ایجاد شده پیرامون گروه دنگ شو دامن زده شد و اعضا گروه مجبور به توضیحاتی در این خصوص شدند.

طاها پارسا ضمن یاد آوری روزهای خوب دنگ شو علت جدایی خوانندگان از این گروه را این چنین توضیح داد: متاسفانه خوانندگان به دلایل مختلفی از این گروه حذف شدند که با توجه به سوالات حاشیه ای خبرنگاران ترجیح می دهم در خصوص قطع همکاری‌مان با این خوانندگان توضیحاتی را ارائه دهم.

با اولین خواننده یعنی «سپنتا مجتهد زاده» شروع می کنم، متاسفانه ایشان بر ما دیکته کرده بودند که حتماً در کنسرت ها از دو ساز کمانچه و تار استفاده شود و یکی از این سازها زیر صدایش نواخته شود. این موضوع با سیاست های کاری آن زمان دنگ شو همخوانی نداشت. ضمن اینکه ایشان توانایی اجرای صحنه ای مناسب در ریتم ۴/۴ موسیقی را نداشته است و عمده ترین مشکلمان با این هنرمند مشکلات در نشناختن ریتم بود.

خواننده بعدی «امید نعمتی» است که به نظرمان این خواننده در اوج صدای مناسبی نداشت.

در نهایت نیز «سعید آتانی» در حرکتی غیر حرفه ای و بر خلاف طراحی های انجام شده برای روز کنسرت با تک روی در پوشش لباس سبب قطع همکاری ما شد. ضمن اینکه روز کنسرت شاید به دلیل تمرکز بر گروه اصلی خود اجرای غیر قابل قبولی را از خود ارائه داد و این داستان جدایی خوانندگان از دنگ شو بود.

اگر امروز ما بر آن شدیم که پرده از حقایق برداریم دلیلش خود این خوانندگان بودند که هیچ جا نامی از دنگ شو نبردند. مگر غیر این است که علی زندوکیلی با آهنگ دنگ شو برای سریال پژمان مطرح شده است؟

پارسا به گفته هایش افزود و گفت: برایم باز شدن دهان خواننده اهمیت چندانی ندارد نکته حائز اهمیت برایم مغز خواننده است.

خشایار روان گر در ادامه صحبت های پارسا خاطرنشان کرد: خوانندگان برای معروفیت آمده بودند و همانطور که می بینید پس از جدایی از دنگ شو توانستند خود را به سطح وسیعی از مردم بشناسانند. این موضوع برایمان قابل قبول نیست و ما کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم.

روانگر در خصوص ریزش مخاطبان و فروش کمک بلیت برای کنسرت های دنگ شو این چنین گفت: برای یک گروه تلفیقی که قدمت زیادی دارد، فروش بلیت های کنسرت اهمیت چندانی ندارد. ضمن اینکه باید بگویم خیلی ازSold Out ها برای کنسرت های خوانندگان مختلف به لطف خرید تهیه کنندگانشان در ۱۰ روز انتهایی است. شاید اگر پخش مان مویرگی بود از این قبیل اتفاقات برایمان پیش نمی آمد. دوست داریم مخاطبانی، با شعور زیاد داشته باشیم

علی میرمحمدی مدیر برنامه های دنگ شو نیز در این نشست گفت: فضای دنگ شو به گونه ای است که می خواهد مخاطبان حالشان خوب شود و برایمان اولویت حفظ مخاطبان قبلی است تا جذب مخاطب جدید. تمام سعیمان بر این است که شان گروه حفظ شود.

میلاد باقری خواننده این گروه نیز بیان کرد: من یک سال است که با دنگ شو شروع به فعالیت کرده ام.از این یک سال شش ماه را ممنوع الکار بوده ایم. یک ترانه را با هم کار کردیم و حتی ویدئو آن ر ا نیز درست کردیم اما به دلیل ممنوع الکاری نتوانستیم پخش کنیم. تمام تلاشمان در این گروه کیفیت است و کمیت اولویت کاری ما نیست. اگر فروش کنسرت هایمان کم است این کم لطفی تهیه کنندگان در تنظیم زمان بنذی کنسرت ما را می رساند.”

در نهایت این نشست پر حاشیه خشایار روانگر در خصوص برنامه های آتی این گروه گفت: در یک سال آینده سه آلبوم با سه قالب کاری مختلف از دنگ شو منتشر می شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی