دورخیز نیکان برای جوایز موسیقی متن فیلم

سام شرف زاده

رسانه نوا – نیکان ابراهیمی که در کارنامه هنری‌اش سابقه‌ی همکاری‌های موفق با چهره‌های مطرح موسیقی ایران را دارد، پس از موفقیت و انتشار بیش از صدها اثر همراه با کلام، این روزها مشغول تجربه فضاهای جدیدی است و بیشتر کارش را معطوف به موسیقی همراه با تصویر کرده است.

از بین کارهایش در حوزه موسیقی فیلم می توان به فیلم سینمایی«زنبور کارگر» اشاره کرد که بعد از اتمام فیلم‌برداری این اثر مشغول نوشتن موسیقی و ضبط آن است. نویسنده این فیلم سعید نعمت الله است با کارنامه ای قابل دفاع و کارگردان آن افشین صادقی ست و در آن هنرمندانی چون حمید فرخ نژاد، سعید آقاخانی، پگاه آهنگرانی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند. بنابرآنچه اعلام شد، عوامل فیلم، زنبور کارگر را به جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهند رساند و گفته می‌شود این فیلم در قسمت های مختلف مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نیکان همچنین همزمان با نوشتن موسیقی فیلم«زنبور کارگر» در حال ساخت موسیقی تئاتر پر فروش این روزها «هر کسی یا روز می میرد یا شب، من شبانه روز» است. این تئاتر به نویسندگی، کارگردانی و بازی سجاد افشاریان از بیست و چهارم شهریور در سالن تئاتر پردیس شهرزاد روی صحنه رفته و کلیه پیش فروش‌هایش به اتمام رسیده است و علاقه‌مندان باید تا لحظه‌ی باز شدن پیش فروش جدید منتظر بماند.

این آهنگساز جوان اما باتجربه که تعدادی از بهترین آثار خواننده های نامدار موسیقی ایران را ساخته است، در کنار این فضاهای تازه، مثل گذشته با خواننده های نامدار موسیقی کشور هم همکاری می‌کند و همچنین در حال ساخت موسیقی برای چندین خواننده جوان است که به تازگی به شکل حرفه ای به بازار موسیقی وارد شده اند و اخبار این همکاری ها در زمان مشخص شده منتشر می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی