تازه ترین اثر رستاک حلاج و نیکان منتشر می‌شود

سام شرف زاده

رسانه نوا – چندی پیش پس از اثر «شال سه رنگ» خبر همکاری مجدد رستاک حلاج و نیکان در فضای مجازی منتشر شد که ماحصل آن را امشب در وقت خواب می‌شنوید.

نیکان در ادامه همکاری چندین ساله‌اش با منصور ضابطیان و محمد صوفی در تهیه آثار موسیقایی برنامه‌هاى محبوبى مانند رادیو هفت و صد برگ که از رسانه ملى پخش می‌شد، این بار به دلایلی که دیگر تلویزیون علاقه‌ای به همکارى با این گروه نشان نداد، در برنامه اینترنتى  وقت خواب همکاری خود را ادامه می دهد و رستاک حلاج را به عنوان خواننده تیتراژ «وقت خواب» انتخاب کردند.

منصور ضابطیان و محمد صوفى با نگاهى نو فعالیت خود را در این برنامه زیر نظر وزارت ارشاد ادامه می دهند و مشغول تولید «وقت خواب» هستند که از امشب به دست مخاطبان می‌رسد و هر شب در همان ساعت ادامه خواهد داشت.

نیکان در گفت و گوی کوتاه خود با رسانه نوا عنوان کرد: زمان قسمت‌های این برنامه زیاد نیست و قرار شد یک تیتراژ کوتاه بسازم. حدود بیست ثانیه بی کلام برای ابتدا و حدود سی ثانیه برای تیتراژ پایانی و همراه با ترانه با موضوع خواب، پیشنهادهای زیادی داشتیم در خصوص انتخاب خواننده! پیشنهاد خواننده های مطرح نسل جدید و قدیم که با نظر من به رستاک حلاج رسیدیم و تصمیم آخر این شد که یک ترانه کامل ضبط شود و سی ثانیه اش تیتراژ باشد و در قسمت اول برنامه به صورت کامل ترانه منتشر شود. ترانه سروده رستاک و کسری بختیاریان است و با ملودى رستاک و تنظیم من. کار به نتیجه دلخواه کل گروه رسید که تنها با چهار ساز آکوستیک  ضبط شده است. امیدوارم در کنار این برنامه جذاب، موسیقی ما هم به خودی خود خاطره ساز شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی