ابوذر قشقاوی: جامعه به شکل صد در صد مسیرم را تعیین نمی‌کند

سام شرف زاده

رسانه نوا – خواننده خوب و خوش صدای کشورمان ابوذر قشقاوی که پیشتر قطعاتی با نام های « هم ترانه»، «خوابِ هذیون»، «باغ زیتون» و «دنیا رُ می ذارم کنار » را منتشر کرده، این روزها مشغول جمع آوری چند تک آهنگ دیگر است که در زمان های مشخص منتشر خواهند شد.

قشقاوی با اشاره به مشغله های کاری خود به رسانه های موسیقایی گفت:« در ماه های گذشته نتوانستم  وقت زیادی برای تولید تک آهنگ هایم داشته باشم. اما در حال حاضر به شکل موازی مشغول تولید چند تک آهنگ با تیم های مختلف هستم و تصمیم دارم با فاصله زمانی نه چندان طولانی، این قطعات را که در مراحل پایانی تولید هستند منتشر کنم.»

وی در خصوص تیم تولید این قطعات گفت:« به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده با نیکان، امیرعباس حسن زاده، پیمان ملکی و رحمت الله وطن دوست همکاری کرده ام  و با عبدالجبار کاکایی و سام شرف زاده به عنوان ترانه سرا. با هنرمندان دیگری نیز صحبت هایی کرده ایم اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و این نکته را بگویم که این افراد، هر کدام از چهره های مطرح و سرشناس حوزه کاری خودشان هستند.»

ابوذر قشقاوی در پایان صحبت های خود، در خصوص برنامه های آینده اش عنوان کرد:« تا این لحظه قصدی برای تولید و انتشار آلبوم ندارم. آثارم را به شکل تک آهنگ منتشر می کنم و با توجه به بازخوردهای قطعات، مسیرم را مشخص می کنم و این را هم بگویم که قطعا جامعه به شکل صد در صد مسیر من را تعیین نمی کند و همیشه سعی کرده ام و خواهم کرد که سلیقه و خواسته های خودم را در آثارم جا بدهم. یک برنامه خاص در برنامه ام دارم که به وقتش از آن را از طریق رسانه های خبری موسیقایی به گوش مخاطبین موسیقی خواهم رساند.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی