مجتبی محرمی: تتلو حق ندارد در مورد بزرگان فوتبال ما صحبت کند!

مدیر وبسایت

رسانه نوا – در تازه ترین اظهارنظر مجتبی محرمی ستاره و کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی به انتقاد از امیر تتلو و رفتارهای او در زمان انتخابات پرداخت.

درحالی که نزدیک به یک هفته از انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد، واکنش‌ها به اتفاقات پیرامون امیر تتلو و انتخابات ادامه دارد. به گزارش رسانه نوا، مجتبی محرمی کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس، در گفتگو با روزنامه گل با موضع گیری علیه خواننده غیرمجاز به کاندیدای ناکام در انتخابات ریاست جمهوری کنایه زد: بعضی‌ها هم خیلی خوب خودشان رو نشان دادند و سراغ یکسری آدم عجیب و غریب رفتند. 

وی با تاکید بر این نکته که آدم سیاسی نیست و دوست ندارد در مورد این مسائل صحبت کند با کنایه به خواننده زیرزمینی حامی سید ابراهیم رئیسی گفت: این پسر  (امیر تتلو) حتی در مورد رنگ و تیم مورد علاقه‌اش هم نمی‌تواند تصمیم بگیرد. یک روز گفت پرسپولیسی است و روز دیگر چرخید به آن سمت و استقلالی شد. فرقی نمی کند که آدم اهل کجا باشد. مهم این است که ادب داشته باشد و مرد باشد. این بچه حق ندارد که در مورد بزرگان فوتبال ما صحبت کند. هم به فوتبالی‌ها گیر می‌دهد و هم به هنری‌ها! او کیست که این‌قدر حرف می‌زند و چطور به خودش اجازه می‌دهد که در مورد اسطوره‌های این مملکت مثل علی دایی و یا استاد شجریان صحبت کند. این‌ها کلی تلاش کردند و سختی کشیدند تا در این مملکت اسطوره شدند و پرچم ایران رو بالا بردند. 

دیدگاه شما

3 دیدگاه
پاسخ دادن

آقا مجتبی اول خودسازی بعد مردم سازی، روزی صد بار تکرار کن معجزه می کنه.

پاسخ دادن

وقتی فوتبالیستها بازیگر و خواننده می وند چرا خواننده ها نباید فوتبالیست شوند؟

پاسخ دادن

درود بر محرمی
محرمی کجایی تتلو را نصحیت کنی

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی