سال پرکار سالار عقیلی با یک آلبوم صوتی و یک آلبوم تصویری به اتمام رسید

مدیر وبسایت

رسانه نوا – در روزهای پایانی سال ۱۳۹۴، سالار عقیلی دو آلبوم جدید به ویترین موسیقی کشور اضافه کرد. آلبوم صوتی «عاشق می‌شویم» به آهنگسازی پیمان سلطانی و آلبوم تصویری «یک خانه پر ز مستان» اثر کیوان ساکت هم اکنون در دسترس همگان است.

در حالی که سالار عقیلی سال پرهیاهو و پرکاری را طی کرده، پس از انتشار آلبوم های «میخانه خموش» و «سر هزار ساله» در اردیبهشت ماه و «قصه باران» در بهمن ماه، سال ۹۴ را با دو اثر جدید در اسفند ماه به پایان می‌رساند.

آلبوم تصویری «یک خانه پر ز مستان» شامل ۱۲ قطعه از شاعرانی چون مولانا، فریدون مشیری و… است. همچنین هنرمندانی همچون زنده یاد«غلامعلی پورعطایی» و «ذوالفقار عسگریان» در این اثر تکنوازی کرده اند. این اثر در دستگاه نوا، اصفهان، دشتی و شور اجرا شده است.

کنسرت این اثر با نام «دست های بهم پیوسته» اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ به همراه ارکستری بزرگ و با حضور نوازندگان سرشناسی چون زنده یاد «علیرضا خورشیدفر»، «کریم قربانی»، «سیاوش ظهیرالدینی» و … اجرا شد.

تهیه این آلبوم بر عهده شرکت ایران گام به مدیریت صدرالدین حسین خانی بوده و توسط پخش هنر شهر توزیع می‌گردد.

آلبوم صوتی «عاشق می‌شویم» دومین اثر مشترک پیمان سلطانی و سالار عقیلی به شمار می رود. این آلبوم شامل ۱۱ قطعه از آثار عاشقانه سالار عقیلی است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی