تاریخ جدید کنسرت‌های علیرضا قربانی اعلام شد

سام بورنگ

رسانه نوا – تاریخ جدید کنسرت‌های «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «سامان صمیمی» مشخص شد.

این خواننده طی روزهای سوم تا ششم تیرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و قطعات آلبوم جدیدش را اجرا خواهد کرد. این کنسرت قرار بود طی روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد برگزار شود اما علیرضا قربانی و دست‌اندکاران و نوازندگان برنامه‌اش تصمیم گرفتند تا برای همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان فاجعه تروریستی تهران، برنامه خود را لغو کنند. علیرضا قربانی عصر روز هفده خرداد که حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) رخ داد دریک پیام ویدئویی این موضوع را به اطلاع مخاطبانش رساند.

اما براساس اعلام دست‌اندرکاران کنسرت فروغ آن دسته از مخاطبانی که تمایل به حضور در تاریخ‌های جدید این اجرا را داشته باشند می‌توانند با همان ردیف و صندلی که قبلاً خریداری کرده بودند در تاریخ جدید شرکت کنند.
آلبوم فروغ با صدای علیرضا قربانی و موسیقی سامان صمیمی دهم خرداد منتشر شد. این مجموعه ده قطعه‌ای شامل سروده‌های فروغ فرخزاد، مولانا و علیرضا کلیایی بود. با وجود اینکه قطعه فروغ از این مجموعه زمستان سال گذشته منتشر شد و این اثر و ویدئوی پرستاره اش با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد، اما تمامی قطعات آلبوم جدید علیرضا قربانی برای اولین‌بار است که در کنسرت‌های تیرماه اجرا خواهند شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی