وسایل به جا مانده از کرت کوبین در آتش سوخت

رسانه نوا – یک نمایشگاه مربوط به کرت کوبین، خوانندۀ گروه نیروانا در موزۀ «Aberdeen Museum of History» واشنگتن در آتش سوخت و کاملا ویران شد.

موزۀ ابردین که مجموعه‌ای از آثار و وسایل شخصی کرت کوبین در آن به نمایش گذاشته شده بود همچنین شامل اثری طراحی شده از کوبین بود.
تام هابارد، رئیس آتش‌نشانی ابردین، گفت: «این فقدان بزرگی برای شهر است» او همچنین اشاره کرد که «تعداد زیادی از اشیایی که ارزش تاریخی داشتند» بر اثر آتش‌سوزی، دود و آب کاملا از بین رفتند. خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در پی نداشت.

کریست ناواسلیک بیسیست سابق گروه نیروانا با انتشار ویدئویی که از این حادثه منتشر شده در توئیتر خود نوشت: «وحشتناک است. امیدوارم کسی آسیب ندیده باشد.»

در پی این حادثه اریک لارسون، شهردار ابردین گفت به سرعت برای جبران خسارات وارده اقدام خواهد کرد تا بتوان هرآنچه را که امکانش هست از این آتش‌سوزی نجات داد. او گفت: «گرچه ما چیزهای زیادی را در این موزه از دست دادیم که نشانۀ تاریخ غنی محلی ما در این شهر بود اما تاریخ ما از دست نرفته و همچنان مثل همیشه زنده و حاضر است. روح جمعی قدرتمند و عشق جامعۀ ما برای تاریخ ۱۲۸ سالۀ ابردین به بازسازی این موزه و بازیافت آثار آسیب‌دیده کمک خواهد کرد.»

کرت کوبین، خوانندۀ گروه معروف نیروانا، که در ۲۷ سالگی به شکل مشکوکی درگذشت در بیمارستان هاربور در شهر ابردین واشنگتون به دنیا آمد و سال‌ها در این شهر زندگی کرد. او در این شهر متولد شد، شاهد جدایی پدر و مادرش بود، به جرم تخریب وسایل عمومی و شیطنت‌های نوجوانی اولین بار در این شهر دستگیر شد و اولین خانۀ شخصی‌اش را در این شهر داشت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی