شکایت از پزشک پرینس دو سال پس از مرگش

پرینس

رسانه نوا – خانوادۀ پرینس، خوانندۀ سرشناس امریکایی که سال ۲۰۱۶ درگذشت علیه پزشک پیشین او شکایت کردند.

بر اساس این خبر که از ای‌بی‌سی نیوز منتشر و توسط پیچفورک نیز تائید شد خانوادۀ پرینس در شکایت علیه دکتر مایکل تی شولنبرگ، پزشکی که در مدت کوتاهی پیش از مرگ پرینس دو بار او را تحت معالجه قرار داده بود مدعی شدند این پزشک قادر به تشخیص درست، درمان و مشاورۀ پرینس برای اعتیاد او به مواد مخدر نبوده است.

همچنین اظهار شده این پزشک در انتخاب قدم‌های منطقی بعدی برای اینکه از این نتیجۀ دلخراش جلوگیری کند ناموفق بوده است. در این دادخواست مبلغی معادل ۵۰ هزار دلار برای جبران خسارت‌ها در نظر گرفته شده است.

در این دادخواست که بنابر گزارش‌های پیشین روز جمعه ۲۴ اگست در مینه‌سوتا تسلیم دادگاه شده همچنین اظهار شده است عدم رعایت استاندارهای پزشکی نقش مهمی در نتیجۀ نهایی که مرگ این ستاره بزرگ بوده داشته است.

پرینس سال ۲۰۱۶ در ۵۷ سالگی درگذشت و جسدش روز ۲۱ اپریل تنها و درحالی‌که هیچ‌گونه واکنشی نداشت در خانه‌اش پیدا شد. در مدت کوتاهی پس از مرگش اعلام شد که علت مرگ سوءمصرف مواد مخدر بوده و در بدن او فنتانیل یافت شده است، ماده‌ای که ۵۰ برابر از هروئین قدرتمندتر است.

صاحب بیمارستانی که پرینس روز ۱۵ اگست ۲۰۱۶، بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در آن بستری شد کمپانی یونیتی‌پوینت هلت است که حالا بواسطۀ مالکیت مرکز پزشکی ترینیتی طرف دعواست.

لوکاس و گوئتز وکیلان خانوادۀ پرینس می‌گویند: «آنچه برای پرینس رخ داده برای خانواده‌های زیادی در سراسر امریکا رخ می‌دهد و به همین جهت خانوادۀ پرینس امیدوار است طی این پرونده توجه عمومی نسبت به این قضیه جلب شود تا جان بیماران بیشتری نجات پیدا کند. اگر مرگ پرینس باعث شود زندگی‌های دیگری نجات یابد پس چیزی به هدر نرفته است.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی