گنجینه‌ای منتشر نشده از پرینس

پرینس

رسانه نوا – قطعات زیادی از پرینس درحال انتشار است که تا کنون شنیده نشده. به زودی قطعات جدیدی از موسیقی فوق‌العادۀ این هنرمند که در سال ۲۰۱۶ درگذشت خواهیم شنید.
تونی کارتر که هم برای پرینس کار می‌کرد و هم در اسپاتیفای رئیس بخش خلاقه است وعدۀ انتشار آثار جدیدی از این هنرمند را داده است. به نظر می‌رسد این خواننده سرشناس آرشیو بزرگی از آثار منتشر نشده‌اش را در هوم‌استودیوی خود باقی گذاشته است.

کارتر دربارۀ پرینس به ورایتی گفت: «او عملا در استودیو زندگی می‌کرد و زمانی‌که ما شروع به بررسی کارهای منتشر نشدۀ او کردیم با گنجینه‌ای ارزشمند مواجه شدیم. شب گذشته قطعاتی شنیدم که هوش از سرم برد و در حال حاضر هم مشغول میکس برخی از آنها هستیم. پروژه‌های بی‌نظیری از این مجموعه قابل استخراج است که از صحبت کردن درباره‌شان هیجان‌زده می‌شوم. بنابراین باید بگویم که بله، کاملا درست است. به زودی آثار جدیدی از پرینس منتشر خواهد شد.»

او همچنین اضافه کرد که مشخص‌کردن تاریخ چاپ این آثار واقعا دشوار است و هیچ اطلاعاتی نداد که کدام کمپانی این آثار را منتشر خواهد کرد.

البته مجادله‌ای بر سر حق و حقوق آثار پرینس پس از درگذشت او درگرفت که همچنان ادامه دارد. تابستان سال گذشته کمپانی یونیورسال موفق شد قراردادی ۳۱ میلیون دلاری با پرینس را لغو کند این اتفاق زمانی افتاد که مشخص شد هنوز کپی‌رایت بخشی از آثار این خواننده متعلق به کمپانی برادران وارنر است. پرینس در سال ۱۹۹۶ از این کمپانی جدا شده بود و بعدها در سال ۲۰۱۴ به همکاری با برادران وارنر ادامه داد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی