ادای احترام SPOON به Prince و David Bowie

مدیر وبسایت

رسانه نوا – گروه  Spoon در اولین نمایش خود در جشنواره مکزیکی ماروین ۲۰۱۶ در هفته ای که گذشت، ادای احترامی به دیوید بووی و Prince کرد.

خواننده بریت دانیل و نوازده کیبورد الکس فیسچل که با نام Spoon شناخته می شوند، اولین اجرای خود را در شش ماه گذشته به نمایش گذاشتند. در این مجموعه، آهنگ جدید “I Ain’t The One” دومین اجرای آن ها با محتوای جدید پس از سال ۲۰۱۴  و اجرای آلبوم “They Want My Soul” به شمار می آید.

آن ها همچنین آهنگ جدید “Satellite” این را در ژانویه ۲۰۱۵ در تگزاس اجرا کردند، با این تفاوت که آن زمان با گروه کامل خود، یعنی نوازنده بیس راب پاپ، درامر جیم انو و نوازنده کیبورد اریک هاروی بودند.

علاوه بر کاور کردن آهنگ “Under The Cherry Moon” که توسط خواننده محبوب در سال ۱۹۸۶ منتشر شد، دانیل و فیسچل آهنگ “I Can’t Give Everything Away” را نیز از آخرین آلبوم بوویی به نام “Blackstar” مجددا اجرا کردند.

اگرچه موفقیت Spoon در بریتانیا محدود بوده، ولی سه آلبوم گذشته آن ها به نام های “They Want My Soul” و “Transference” منتشر شده در سال ۲۰۱۰ و “Ga Ga Ga Ga Ga” منتشر شده در سال ۲۰۰۷، جز ۱۰ آلبوم برتر در آمریکا بوده است.

اجرای دانیل و فیسچل در جشنواره ماروین، تنها برنامه ریزی آن ها برای اجرا در سال ۲۰۱۶ است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی