درخشش کودکان شین آباد در کنسرت شهره سلطانی

محدثه برهانی

رسانه نوا – شهره سلطانی کنسرت  ویژه خود را با حضور تعداد زیادی از بازیگران کشور و به حمایت از انجمن ققنوس بیست و سوم شهریور ماه در تالار وحدت برگزار کرد.

در ابتدای این کنسرت پس از سلو نوازی نوازندگان، سلطانی روی صحنه رفت و قطعه «زن» را با ترانه ای از رویا ابراهیمی ،تنظیم فروغ فضلی اجرا کرد.

از قطعات اجرا شده در این کنسرت می توان به :باز خوانی آهنگ «ماهی گیر» با صدای مازیار ،«صلح»، «اشتباه محض» با ترانه مریم دلشاد، «تهران» با ترانه پریسا سیر، «زمین» با آهنگسازی شهره سلطانی، «بازیگر» با ترانه و ملودی از شهره سلطانی و … اشاره کرد.

سلطانی در این کنسرت دو قطعه به زبان تاجیکی را نیز اجرا کرد که مورد تشویق حضار قرار گرفت. در این کنسرت سه آهنگ بی کلام نیز اجرا شد.

نوازندگی این کنسرت را فروغ فضلی (پیانو و رهبر ارکستر)، طراوت باباخانلو (فلوت)، نیاز پور محمدعلی لاهرودی (ویلون آلتو)، مهتاب فتح الله نوری (گیتار آکوستیک)و سحر میرهاشمی (پرکاشن) شیرین واعظی (درامز) بر عهده داشتند.

سلطانی در دومین کنسرت خود میزبان هنرمندان نامی کشور بود ازبازیگران رویا نونهالی ،فریبا نادری ،نرگس آبیار،سارا خوئینی ها ، ساناز سماواتی ،الهام جعفرنژاد،نفیسه روشن ،فهیمه رحیم نیا ،نیکی مظفری ،مریم نیک بین ،زهره هاشمی و از هنرمندان موسیقی رویا ابراهیمی، مهتاب رخصتی ،مریم دلشاد و …در این کنسرت حضور داشتند

لازم به ذکر است که این هنرمند بارها کودکان حادثه دیده در روستای شین آباد را مهمانان ویژه خطاب کرد و حضار برای این کودکان حادثه دیده با تشویق هایشان سنگ تمام گذاشتند.در انتها  شهره سلطانی از انجمن حمایت از بیماران سوخته (ققنوس)،کیارش حسن  زاده مدیر شرکت آوای مهر میهن برگزار کننده این کنسرت و مدیر برنامه های گروه دات، بهروز پناهنده تهیه کننده کنسرت و …تشکر ویژه کرد.

عکس ها از: طلیغه خردمند و کیمیا دشتی

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

این که به فکر کودکان سوخته ی دیروز و دختران امروز شین آباد بوده واقعا آفرین

پاسخ دادن

خیر ببینه این خانم
ما که کاری برای شادی این بچه های بیگناه نکردیم لاقل افرادی مثل این خانم تلنگری بما می زنند تا از حافظه ضعیف تاریخی مون پاک نشه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی