علیرضا طلیسچی عواید کنسرت خود را به آبرسانی جنوب کشور اختصاص داد

حمیدرضا پیرمحمدی

رسانه نوا – تازه‌ترین کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیرماه طی دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد و این خواننده برای دومین بار در سال جاری به دیدار هواداران پرشور خود در پایتخت رفت.

به گزارش رسانه نوا، علیرضا طلیسچی سیزدهم تیرماه طی دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت و پس از گذشت ۳ ماه دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشت.

در ابتدا و پس از پرشدن صندلی های سالن، چراغ های سالن خاموش شد و اعضای ارکستر با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهای خود، ریمیکس قطعه شاد و پرانرژی «آی دل خودم» را نواختند. درحالی که علیرضا طلیسچی با گریم ریش و سبیل در کنار ساز پرکاشن ایستاده بود و هیچ یک از حاضرین از حضور وی در صحنه باخبر نبودند، با همراهی اعضای ارکستر، طلیسچی به میان صحنه آمد و با برداشتن گریم خود یکی از متفاوت‌ترین اجراهای خود را آغاز کرد.

پس از اجرای این قطعه طلیسچی ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: «خیلی خوشحالم که خدا یک بار دیگر به من توفیق داد تا در شهر خودم اجرا داشته باشم. قطعه‌ای که شنیدید ریمیکس قطعه «آی دل خودم» بود که ما این قطعه را فقط برای این اجرا آماده کرده بودیم و دوست داشتیم که به عنوان قطعه اول در این کنسرت اجرا کنیم.»

«تو فکر می کنی کی؟» قطعه بعدی بود که اجرا شد و پس از اجرای این قطعه، طلیسچی از حمایت هوادارانش تشکر کرد و گفت: «من در سانس اول هم گفتم که قطعا خدا من را بغل کرده که هوادارانی مثل شما دارم.»

سپس سعید آتانی به عنوان خواننده مهمان روی صحنه حضور یافت و طلیسچی را در اجرای قطعه «به خودم بد کردم» یاری کرد.

علیرضا طلیسچی در ادامه قطعات دقیقه هام، بگو نه، دلگیرم، نفس کی بودی تو، اتفاقی دیدمت، ای داد بر من، میرم پی کارم، عزیزی، ناراحته قلبم، قرار نبود، روبروی من، آی دل خودم و دلی را اجرا کرد و شبی خاطره انگیز را برای هوادارانش رقم زد.

گفتنی است، در هنگام اجرای قطعات «تو فکر می کنی کی؟»، «بگو نه» و «نفس کی بودی تو؟» موزیک ویدئو این قطعات نیز برای هواداران پخش شد.

همچنین در هنگام اجرای قطعه «اتفاقی دیدمت» طلیسچی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن های همراه خود سالن را ستاره باران کنند.

اجرای مجدد قطعات «ای داد بر من» و «نفس کی بودی تو» حسن ختام این کنسرت پرانرژی بود.

امیربهادر دهقان -رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، آرتین زمانی -کیبورد، امید فرهودنیا -گیتار باس، حسن اکبریان -ویولن، مرسل وطنی -ساکسفون، مهراد حیدری -گیتار الکتریک، محمد عارف -گیتار کلاسیک، کامیار عبدی -درامز و امیرحسین آزموده -پرکاشن اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

مهدی اسفندیار -مدیریت موسسه فرهنگی و هنری نوای سپند، محسن بنگر، سامیه لک، پویان گنجی، سروش جمشیدی، میثم خلفی، مصطفی احمدی و حمید فراهانی از جمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.

شایان ذکر است که علیرضا طلیسچی در اقدامی پسندیده بخشی از عواید این کنسرت را صرف آبرسانی به شهرهای خرمشهر و آبادان می‌کند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «نوای سپند» به مدیریت «مهدی اسفندیار» برگزار شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی