اولین دوره جایزه ناصر فرهودی برگزار می‌شود/ بستری برای کشف استعدادها و معرفی به جامعه موسیقی

سام شرف زاده

رسانه نوا – در نشست خبری اولین جایزه ناصر فرهودی در سالن مجموعه فرهنگی- هنری سرنا، از چگونگی اجرای این برنامه و هدف آن با اصحاب رسانه صحبت شد.

به گزارش رسانه نوا، این نشست خبری با حضور عوامل برگزار کننده نظیر میلاد فرهودی، محمد رضا عقیلی، حمیدرضا آداب، کیان مقدم، امید اصغری و رضا فرهادی نماینده هیئت داوران برگزار شد.

در میان صحبت های گفته شده می توان به دلیل برگزاری چنین برنامه ای اشاره کرد که به گفته تیم اجرایی، فراهم کردن بستری برای پیدا کردن افرادی است که در حوزه میکس فعالیت می کنند اما به هر دلیلی شرایط آن را ندارند که هنر و دانش خود را در سطوح بالا ارائه دهند و به هیچ رسانه و تریبونی دسترسی ندارند. برای آن ها شرایطی مهیا شده که با در اختیار داشتن پنج پروژه باز در عرصه موسیقی فیلم، موسیقی پاپ الکترونیک، پاپ ارکسترال، سنتی و راک به‌ صورت wave و به‌صورت ZIP اثری را میکس کنند که از نظر صدابرداری کیفیت و استاندارد لازم را داشته باشد.

در میان گفته ها با اشاره به اینکه این برنامه نام و یاد ناصر فرهودی را زنده نگه خواهد داشت گفته شد که از اهداف دیگر این برنامه انتقال تجربیات به جوان تر ها است و در دوره های آینده قصد گسترش این برنامه وجود دارد. همچنین کفته شد که با همکاری افرادی چون رضا عسگرزاده، رامین مظاهری، آرش پاکزاد، محمد فلاحی و در بخش دیگر این مسابقه که د قالب تئوری برگزار می شود ارد انزابی‌پور، تلاش شده کارشناسان نام آشنا و با سابقه روی کارها نظر بدهند.

حدود ۳۷۰۰ پروژه از سایت استودیو پاپ دانلود شده و حدود ۱۶۰۰ اثر میکس شده به جایزه ناصر فرهودی فرستاده شده است. گفتنی است هر نفر می‌توانسته در دو سبک به رقابت بپردازد. در روز معرفی برگزیده ها جوایز هر نفر در سبک های مختلف موسیقی به آن ها اهدا خواهد شد.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی